نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۵ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۳۲

صداپیشه کریتوس در نقش بلک پنتر در بازی Avengers

کریستوفر جاج، صداپیشه شخصیت کریتوس در مجموعه بازی‌های خدای جنگ در بسته الحاقی Wakanda بازی Marvel's Avengers نقش شخصیت بلک پنتر را برعهده دارد.

براساس گزارش نشریه EW، کریستوفر جاج، صداپیشه کاراکتر افسانه‌ای کریتوس در بازی‌های God of War برای نقش «پلنگ سیاه» در بسته الحاقی بازی Marvel's Avengers انتخاب شده است. انتخاب صداپیشه‌ی این کاراکتر بعد از درگذشت چادویک بوزمن، بازیگر نقش بلک پنتر در دنیای سینمایی مارول، مورد توجه طرفداران قرار گرفته بود.

جاج درمورد نحوه‌ی پذیرش این نقش می‌گوید:

«من بلافاصله این پیشنهاد را رد کردم. بلک پنترهای زیادی وجود دارند اما من واقعاً اعتقاد داشتم که بعد از بوزمن هیچ کس نباید این نقش را برعهده بگیرد. اما بعد از اینکه در اینباره صحبت کردیم، مادرم و فرزندانم گفتند اگر این نقش را قبول نکنی ترکت می‌کنیم!»

«صادقانه بگم، من از مقایسه احتمالی کارم با عملکرد شگفت انگیز چادویک ترس داشتم. تنها راهی که به ذهنم رسید، این بود که برای نزدیک کردم لحن صدای خودم به او اصلاً تلاش هم نکنم. سعی کردم کار خودم را بکنم و امیدوار باشم مردم از آن راضی باشند.»

بلک پنتر در بازی Marvel’s Avengers

در ادامه‌ی گزارش نشریه EW نوشته شده که بسته الحاقی War for Wakanda بیش از ۲۵ ساعت به زمان گیم‌پلی بازی اضافه می‌کند. این بیش از دو برابر طول داستان اصلی بازی Marvel's Avengers است که براساس آمار وبسایت HowLongToBeat، حدود ۱۱.۵ ساعت به طول می‌انجامد.

براساس توضیحات اسکوئر انیکس، داستان این بخش از بازی حول محور دو شخصیت شرور روایت می‌شود که تا حد زیادی از داستان‌‌های کتاب Rise of the Black Panther اثر ایوان نارسیزی الهام گرفته است. در این مجموعه بیشتر روی گذشته‌ی شخصیت تی‌چالا و خانواده‌ی او تمرکز شده است.

بسته الحاقی War for Wakanda در ماه اوت (مرداد-شهریور) برای بازی Marvel's Avengers منتشر می‌شود. محتوای این DLC، علاوه‌براین شامل مأموریت‌های Omega-Level Threat، بخش Multiplayer Mega، Hives و مراحل بالاتر از سطح ۵۰ می‌شود. بلک پنتر قبل از اینکه محتوای انحصاری اسپایدرمن برای کنسول‌های پلی استیشن عرضه شود، به این بازی اضافه خواهد شد.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده