نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۷

تاریخ عرضه بازی Resident Evil Re:Verse تا سال ۲۰۲۲ عقب افتاد

کپکام اعلام کرد که به‌منظور ارائه یک گیم‌پلی روان، بازی شوتر چندنفره Resident Evil Re:Verse برای دومین بار با تأخیر مواجه شده و در سال ۲۰۲۲ روانه بازار خواهد شد.

علاقه‌مندان به آثار ترسناک به‌خصوص مجموعه محبوب و قدیمی رزیدنت ایول مدتی است که منتظر انتشار و تجربه نسخه جدید و متفاوت از سری محبوبشان تحت عنوان Resident Evil Re:Verse هستند؛ اثر شوتر و چندنفره‌ای که گیمرها را در قالب دو تیم ۴ تا ۶ نفره به رقابت با هم دعوت می‌کند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که در ابتدا قرار بود بازی Resident Evil Re:Verse همزمان با آخرین نسخه سری رزیدنت ایول یعنی Resident Evil Village در دسترس کاربران قرار گیرد؛ اتفاقی که کپکام با اعلام تأخیر در زمان عرضه، انتشار بازی Re:Verse را به ماه ژوئیه موکول کرد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، درحالیکه رفته‌رفته گیمرها خود را آماده تجربه این بازی می‌کردند، اما ساعاتی پیش استودیوی بازی‌سازی کپکام به‌صورت رسمی اعلام کرد که برای دومین بار زمان عرضه بازی Resident Evil Re:Verse عقب افتاده است. تیم سازنده زمان اضافی جهت ارائه یک تجربه گیم‌پلی روان‌تر را دلیل اصلی چنین اتفاقی دانست و سال ۲۰۲۲ را زمان مدنظر برای عرضه بازی اعلام کرد. 

طبق اطلاعات منتشر شده علاوه‌بر وجود نقشه‌ها و محیط‌های آشنا این سری در بازی Resident Evil Re:Verse، بازیکنان می‌توانند از میان شخصیت‌های محبوبی چون لئون اس کندی، کریس ردفیلد و جیل ولنتاین کاراکتر مورد نظر خود را انتخاب کنند. 

بازی Resident Evil Re:Verse قرار است برای پلتفرم‌ پی سی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس روانه بازار شود. 

حال نوبت شما است تا درصورتیکه از طرفداران قدیمی سری رزیدنت ایول هستید، نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص جدیدترین دستپخت کپکام را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده