// پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۶

بخش چند نفره Halo Infinite مانند یک جشن برای مجموعه هیلو خواهد بود

به گفته یکی از سازنده‌های بخش آنلاین Halo Infinite، بخش چندنفره این بازی خاطرات تمام نسخه‌های سری Halo را زنده خواهد کرد.

به‌تازگی در برنامه Employee Spotlight، اندرو ویتز یک سری جزئیات در مورد بخش چندنفره بازی هیلو اینفینیت با طرفداران درمیان گذاشت که به چگونگی بازگشت لحظات به‌یادماندنی از سری هیلو در بخش چندنفره بازی هیلو اینفینیت اشاره کرد.

همچنین اندرو ویتز از حالت Big Team Battle مثالی زد که به الگو برداری مستقیم پاد‌های حامل سلاح از ماموریت Delta Halo در بازی هیلو ۲ اشاره می‌کند. قبلا گفته شده بود که طرفداران سری Halo می‌توانند در بازی هیلو اینفینیت شاهد الگو برداری از تمام نسخه‌های این بازی باشند.

در مقاله ۳۴۳ اینداستریز، اندرو ویتز در جواب به سوال «به نظر شما طرفداران به کدام بخش بازی علاقه بیشتری نشان خواهند داد و چرا؟» اینگونه پاسخ داد:

به نظر من طرفداران متوجه می‌شوند که بخش چند نفره هیلو اینفینیت به چه اندازه همانند یک جشن برای مجموعه هیلو خواهد بود. ما سعی کردیم تا لحظات به یاد ماندنی از بخش تک‌نفره سری هیلو را به بخش چندنفره بیاوریم. هر وقت که قرار بود بخش جدیدی طراحی کنیم با خودمان می‌گفتیم که این بخش چگونه برای کسانی که با تاریخچه سری هیلو آشنا هستند می‌تواند جذاب باشد. مثلا در حالت Big Team Battle مخازن سلاح که از آسمان سقوط می‌کنند دقیقا مانند مأموریت Delta Halo در بازی هیلو ۲ طراحی شدند. وقتی می‌خواستیم حسی را که این مخازن هنگام سقوط در دنیا به بازیکن می‌دهند تعریف کنیم، از Ordnance Pods (مخازن مهمات) در بازی هیلو ۴ الگو برداشتیم. آن‌ها (Ordnance Pods) صدای خشک، باحال و سنگینی در لحظه برخورد با محیط تولید می‌کردند، ما هم مقداری از این تجربه را در فرود آن‌ها استفاده کردیم.

قبلا مشخص شده بود که بازی هیلو اینفینیت نوعی داستان سرایی در بخش چندنفره‌ بازی در قالب فصل‌ها خواهد داشت که احتمال داده می‌شود داستان Master Chief را بازگویی کند.

اولین فصل بخش چندنفره بازی هیلو اینفینیت، Heroes of Reach نام دارد. بازی Halo Infinite قرار است در تعطیلات سال ۲۰۲۱ برای پی‌سی و کنسول‌های ایکس‌باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر شود. باتوجه‌به اینکه بخش چندنفره بازی هیلو اینفینیت به‌طور رایگان در اختیار همه خواهد بود آیا قصد تجربه آن را دارید؟ ترجیح می‌دهید در کدام پلتفرم بازی هیلو اینفینیت را بازی کنید؟


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده