نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۱

تریلر معرفی بازی NBA 2K22 ؛ زمان عرضه بازی برای شهریور ماه

باز هم به روزهای منتهی به عرضه بازی‌های ورزشی نزدیک شده‌ایم و به‌همین منظور شرکت 2k Games ضمن انتشار تریلر معرفی بازی NBA 2K22 از نسخه‌های مختلف آن رونمایی کرد.

یک سال دیگر هم گذشت و کم‌کم به روزهای عرضه بازی‌های ورزشی نزدیک می‌شویم و علاقه‌مندان به این سبک از بازی‌های ویدیویی بی‌صبرانه منتظر تجربه شبیه‌ساز مورد علاقه خود هستند. شرکت 2K Games نیز همانند سال‌های گذشته سخت مشغول ساخت و عرضه شبیه‌ساز یکی از پرطرفدارترین بازی‌های ورزشی یعنی بسکتبال در قالب بازی NBA 2K22 است. 

حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش این استودیوی بازی‌سازی با انتشار تریلر معرفی بازی NBA 2K22 از نسخه‌های مختلف آن به‌همراه برچسب قیمتی هرکدام پرده‌برداری کرد. براساس اطلاعات موجود این بازی همانند سال گذشته شامل دو نسخه نسل فعلی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و نینتندو سوییچ با برچسب قیمت ۵۹.۹۹ دلار و همچنین نسل نهم مخصوص پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس با قیمت ۶۹.۹۹ دلار خواهد بود. علاوه‌بر این دو، یک باندل بین‌نسلی نیز از بازی روانه بازار خواهد شد که هر دو نسخه را شامل شده و معادل ۷۹.۹۹ قیمت‌گذاری شده است. البته یک نسخه ویژه (Special Edition) برای NBA 2K22 نیز درنظر گرفته شده که با پرداخت ۹۹.۹۹ دلار و خرید آن ضمن دسترسی به هر دو نسخه نسل فعلی و نهم از پاداش‌هایی نیز بهره‌مند خواهید شد. اگرچه تریلر معرفی بازی،صحنه‌هایی از گیم‌پلی آن را به تصویر نکشیده است، اما تماشای آن برای علاقه‌مندان به ورزش بسکتبال خالی از لطف نخواهد بود.

دانلود ویدیو از آپارات

شرکت 2K Games امسال تصمیم گرفته روی کاور بازی NBA 2K22 از چهره لوکا دونچیچ، ستاره دنیای بسکتبال استفاده کند. به‌مناسبت ۷۵امین سالگرد NBA دیرک نویتسکی، کوین دورانت و کریم عبدالجبار نیز درکنار دونچیچ روی تصویر این نسخه دیده خواهند شد. 2k Games همچنین برای اولین‌بار از چهره یکی از بازیکان بانوان NBA به نام کندیس پارکر روی جلد نسخه ۲۵امین سالگرد WNBA استفاده کرده است. البته باید توجه داشته باشید که این نسخه تنها در بازار آمریکای شمالی به فروش خواهد رسید.

علاقه‌مندان از این لحظه می‌توانند با مراجعه به بخش NBA وبسایت 2K اقدام به پیش‌خرید بازی NBA 2K22 کنند. طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده بازی NBA 2K22 قرار است در تاریخ ۱۹ شهریورماه (۱۰ سپتامبر) در دسترس عموم قرار گیرد.

حال چنانچه شما هم از طرفداران ورزش بسکتبال هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از جدیدترین ساخته 2K Games را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده