// چهار شنبه, ۲۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۳

تمجید فیل اسپنسر از دسته پلی استیشن 5

فیل اسپنسر در گفت و گوی جدید خود در برنامه Kinda Funny Games به تعریف و تمجید از دسته پلی استیشن 5 پرداخته است.

زمانی‌که به دو شرکت مایکروسافت و سونی برای ارائه کنترلرهای خود نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که هرکدام سیاست‌های متفاوتی را پیش گرفته‌اند. سونی سعی دارد هر نسل ویژگی‌های متفاوتی را ازطریق کنترلر خود دراختیار کاربران قرار دهد، اما در آن سوی میدان مایکروسافت با سیاست «اگر شکست، آن را عوض کند.»

این در حالی است که شروع نسل نهم، شاهد تغییرات گسترده‌ای روی کنترلر پلی استیشن 5 بودیم و دوال سنس از ویژگی‌هایی نظیر تریگرهای تطابقی و حسگرهای لرزشی پشتیبانی می‌کرد. حال فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس باکس مایکروسافت، در جدیدترین گفت و گوی خود با برنامه Kinda Funny Games، دوا‌ل‌سنس را مورد تعریف و تمجید قرار داده است.

همچنین اشاره کرده که کاربران منتظر کنترلر ایکس باکس با تغییرات مختلفی باشند، اما هنوز جزئیاتی از این تغییرات در اختیار کاربران قرار نگرفته است. وی دراین‌باره می‌گوید «ما قطعا در حال تفکر در مورد دستگاهی هستیم که گیمرهای بیشتری را در مکان‌های بیشتری قرار دهد. همچنین احتمال دارد روی کنترلر تغییراتی را اعمال کنیم. من فکر می‌کنم که سونی کار عالی‌ای را با این کنترلر انجام داده است و من فکر می‌کنم که می‌توانیم کارهای مختلفی را انجام دهیم.»

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که فیل اسپنسر چه مواردی را برای کنترلر ایکس باکس درنظر گرفته است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده