// چهار شنبه, ۲۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۲

بازی Marvel’s Spider-Man 2 احتمالا در دست ساخت است

بازیگر موشن کپچر کاراکتر مایلز مورالز اخیرا عکسی را به اشتراک گذاشته بود که احتمال در دست ساخت بودن Marvel’s Spider-Man 2 را قوت می‌بخشد.

استودیوی Insomniac Games در چند سال اخیر دو بازی بسیار باکیفیت از مرد عنکبوتی برای پلی استیشن ساخته است؛ Marvel’s Spider-Man و اسپین‌آف آن یعنی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales. این دو بازی نه‌تنها تحسین بازیکنان و منتقدین را برانگیختند، بلکه از نظر تجاری نیز بسیار موفق عمل کرده‌اند. بازی اسپایدرمن سال ۲۰۱۸ تا به امروز بیش از ۲۰ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است و نسخه‌ی مایلز مورالز نیز تنها در سال ۲۰۲۰ بیش از ۴ میلیون نسخه فروخت. باتوجه‌به این موارد، ساخت دنباله‌ی این مجموعه اجتناب‌ناپذیر به‌نظر می‌رسد.

ناجی جتر (Nadji Jeter) بازیگری است که در بازی‌های اسپایدرمن اینسامنیاک در نقش مایلز مورالز به ایفای نقش پرداخته است. او اخیرا عکسی را از خودش در صفحه‌ی اینستاگرام‌اش به اشتراک گذاشته بود که در آن لباس موشن کپچر به تن داشت. جتر البته سریعا این عکس را حذف کرد. بااین‌حال همین عکس کافی بود که طرفداران درباره‌ی ساخته شدن نسخه‌ی بعدی بازی مرد عنکبوتی شروع به گمانه‌زنی کنند.

البته شاید باید به این موضوع هم توجه داشت که نه خود عکس جتر نه کپشن زیر آن هیچ اشاره‌ای به بازی اسپایدرمن اینسامنیاک ندارد. به همین خاطر، در دست ساخت بودن Marvel’s Spider-Man 2 فعلا در حد حدس‌و‌گمان است. بااینکه خود جتر این عکس را پاک کرده؛ ولی یکی از کاربران ایرانی توییتر به نام ErfanManavi (عرفان معنوی) آن را در صفحه‌ی خود به اشتراک گذاشته است. شما می‌توانید عکس مذکور را در ادامه مشاهده کنید.

بازیگر موشن کپچر کاراکتر مایلز مورالس در بازی Marvel's Spider-Man

جتر علاوه‌بر شخصیت مایلز مورالز، موشن کپچر شخصیت سم در بازی The Last of Us را نیز برعهده داشت. باتوجه‌به اینکه شایعات حاکی از این است که نسخه‌ی ریمیک The Last of Us در ناتی داگ در دست ساخت است، شاید جتر در حال تکرار برخی از مراحل موشن کپچر کاراکتر سم باشد. البته از طرفی یک نکته‌ی مهم وجود دارد و آن این است که سن جتر نسبت به سال ۲۰۱۳ بیشتر شده و ناتی‌داگ ممکن است برای انجام دوباره‌ی مراحل موشن کپچر سم از بازیگر جوان‌تری استفاده کند.

درهرصورت هنوز با قطعیت نمی‌دانیم که عکس ناجی جتر به کدام بازی مربوط می‌شود. بااین‌حال، این احتمال که او در حال انجام موشن کپچر برای Marvel’s Spider-Man 2 باشد، از سایر احتمالات قوی‌تر به‌نظر می‌رسد. نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ آیا فکر می‌کنید دنباله‌ی اسپایدرمن اینسامنیاک در حال حاضر در حال ساخت است؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده