نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۰

اضافه شدن حداکثر ۲۰ ساعت زمان گیم پلی در نسخه کارگردان Ghost of Tsushima

براساس گزارش یکی از تست‌ کننده‌های تضمین کیفیت بازی Ghost of Tsushima: Director’s Cut، جزیره جدید Iki حدوداً ۱۵ تا ۲۰ ساعت زمان گیم‌پلی بیشتر را به بازی اضافه می‌کند.

یکی از اعضای آزمایش کننده‌ی بازی (Tester) در استودیوی ساکر پانچ، ازطریق پست جدید خود در وبسایت ردیت جزئیات جالب توجهی از نسخه بازنشر شده‌ی Ghost of Tsushima موسوم به Director’s Cut را با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشته است. این منبع ادعا کرده که مقیاس جزیره Iki در نسخه کارگردان بازی گوست آف سوشیما، تقریباً به اندازه‌ی نیمه پایینی جزیره سوشیما بوده که در آن حیات وحش تازه‌ای با حیواناتی همچون میمون‌ها، پلنگ‌ها و سنجاب‌ها جریان دارد.

علاوه‌براین، بازیکنان باید انتظار مواجهه با معابد جدید، ملودی‌های جدید برای فلوت و دسته‌ی جدیدی از دشمنان بازی تحت عنوان «مغول‌ها» را داشته باشند. اضافه شدن مشعل‌ها، زره‌های سنگین خریدنی، اسب‌های جدید و چندین آیتم جدید و جذاب دیگر، از دیگر جزئیاتی هستند که درباره محتوای این نسخه ارائه شده است.

این تستر همچنین یک موقعیت جنگی جدید و ارتقاء شمشیرها و کمان‌ها را در نسخه کارگردان بازی Ghost of Tsushima تأیید کرده و در ادامه اظهار داشته که یک آتشفشان فعال در این جزیره نیز وجود دارد.

پوستر نسخه Director’s Cut بازی Ghost Of Tsushima

پیش از این هم گفته شده بود که با بسته‌ی الحاقی جزیره‌ی Iki شاهد اضافه شدن مراحل داستانی، مکان‌های جدید برای گشت‌وگذار و دشمن‌های بیشتر به بازی Ghost of Tsushima خواهیم بود. علاوه‌براین، اگر نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی Ghost of Tsushima Director's Cut را تهیه کنید، از رزولوشن و فریم‌ریت بالاتر، کاهش مدت‌زمان لودینگ‌ها، صدای سه‌بعدی و قابلیت‌های خاص دوال‌سنس هم روی کنسول PS5 سونی بهره خواهید برد. افرادی که صاحب نسخه‌ی عادی بازی Ghost of Tsushima هستند، می‌توانند با پرداخت ۱۹.۹۹ دلار به نسخه‌ی PS4 بازی Ghost of Tsushima Director's Cut و با پرداخت ۲۹.۹۹ دلار به نسخه‌ی PS5 بازی Ghost of Tsushima Director's Cut دسترسی پیدا کنند.

همچنین آن‌هایی که اکنون نسخه‌ی PS4 بازی Ghost of Tsushima Director's Cut را با قیمت ۵۹.۹۹ دلار بخرند، بعدا می‌توانند با پرداخت ۹.۹۹ دلار نسخه‌ی PS5 بازی Ghost of Tsushima Director's Cut را دریافت کنند. چرا که نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی Ghost of Tsushima Director's Cut دقیقا ۶۹.۹۹ دلار قیمت دارد.

Ghost of Tsushima: Director’s Cut قرار است در تاریخ ۲۰ اوت (۲۹ مرداد) برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر شود.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده