// سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۶

نمایش مکان ها و ویژگی های PUBG New State در تریلر های جدید این بازی

ویدیوهایی برای بازی موبایلی PUBG New State منتشر شده که در آن‌ها نگاهی خواهیم داشت به مکان‌های مختلف نقشه بازی‌، وسایل نقلیه‌ی جدید و ویژگی‌های تازه آن.

بازی موبایلی جدید پابجی یعنی PUBG New State در زمستان سال گذشته معرفی شد و آن را به‌نوعی می‌توان نسخه‌ی آینده‌نگرانه‌ی PUBG Mobile دانست. سازندگان، از چندوقت پیش ویدیوهای جدیدی از این بازی منتشر می‌کنند که در هرکدام از آن‌ها اطلاعات تازه‌ای از پابجی نیو استیت ارائه می‌شود. این سری ویدیو Field Trip to Troi نام دارند و تاکنون دو اپیزود از آن‌ منتشر شده است و البته اپیزودهایی بیشتری در راه است. البته قبل از اینکه نگاهی داشته باشیم به موارد ارائه‌شده در این ویدیوها، در ابتدا می‌توانید تیزری را که اخیرا از بازی منتشر شده، تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

در اپیزود اول Field Trip to Troi، نقشه‌ی PUBG New State که Troi نام دارد و دارای حال‌و‌هوای آینده‌نگرانه‌ای است، معرفی می‌شود. این نقشه ۸ بازیکن را دربرابر ۸ بازیکن دیگر قرار می‌دهد و در حال حاضر تنها نقشه‌ی است که برای بازی معرفی شده است. در این ویدیو چهار مکان مختلف این نقشه نمایش داده می‌شود که بازیکنان باید تاکتیک‌های مبارزات خود را در هرکدام از آن‌ها تغییر دهند. این مکان‌ها عبارت‌اند از The Exhibit Hall ،The Mall ،The Laboratory و The Trailer Park.

The Exhibit Hall مکانی در وسط نقشه‌ی بازی است که مرکز آن دارای فضاهای باز است. این مکان دارای طبقات مختلف است و بازیکنان در آن می‌توانند محل‌های زیادی را برای کمین یا استفاده از سلاح‌های اسنایپر پیدا کنند.

روی پشت‌بام The Mall، مکان بعدی که معرفی می‌شود یک سازه‌ی گنبدی وجود دارد که بازیکنان از داخل آن می‌توانند دشمنان طبقات پایین را ببینند. همچنین در طبقات پایین مغازه‌هایی وجود دارند که طراحی هرکدام از آن‌ها با یکدیگر متفاوت است و هرکدام مزایا و معایب خود را دارند. این مکان دارای پله‌برقی و در برخی جاها شیشه‌ی ضدگلوله است.

مکان سوم The Laboratory است که دارای چهار طبقه‌ است و راهروهای باریک آن بازیکنان را به درگیری از فواصل نزدیک وادار می‌کند. بخش مرکزی این مکان توسط شیشه‌ی ضدگلوله محافظت می‌شود. بازیکنان با ورود به این بخش از حمله‌ی دیگران در امان هستند. البته این امنیت تا زمانی است که در بخش مرکزی باقی بمانند یا دشمنان وارد آن نشوند.

The Trailer Park مکان آخری است که در این ویدیو معرفی می‌شود. بازیکنان در این ناحیه از نقشه می‌توانند از تریلرها بالا رفته، از بین آن‌ها بپرنند و روی سقف یا درون آن‌ها کمین کنند. برای این مکان همچنین یک سکوی پرتاب درنظر گرفته شده که بازیکنان با پرش از روی آن می‌توانند به سرعت از دست دشمنان فرار کنند. شما می‌توانید اپیزود اول را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

در دومین اپیزود Field Trip to Troi سازندگان وسایل نقلیه جدید PUBG New State را معرفی می‌کنند و درباره‌ی سیستم شخصی‌سازی سلاح در بازی جدید که در پابجی موبایل وجود نداشت، توضیح می‌دهند. در پابجی نیو استیت علاوه‌بر ماشین‌های پابجی موبایل، سه وسیله‌ی نقلیه‌ی جدید نیز وجود دارند.

The Volta یک ماشین الکتریکی است که موتور آن صدای زیادی تولید نمی‌کند. بااین‌حال، کسانی که در فواصل نزدیک به این ماشین هستند، می‌توانند صدای حرکتش را بشنوند. قابلیت بوست آن شارژ زیادی از باتری می‌گیرد و همچنین رانندگی در مناطق مغناطیسی آبی باعث تخلیه‌ی باتری آن می‌شود.

The Vulture یک موتورسیکلت است که شتاب پایین و در عین حال حداکثر سرعت بالایی دارد. نکته‌ی منفی این موتور این است که برای رسیدن به سرعت‌های بالا سوخت زیادی مصرف می‌کند. سومین وسیله‌ی نقلیه The Tram نام دارد که نوعی تراموای برقی ضدضربه و با شیشه‌های ضدگلوله است. بازیکنان می‌توانند سوار آن شده و با خیال راحت در نقشه سفر کنند. البته کسانی که می‌خواهند از این تراموا بیرون بیایند، ممکن است توسط بازیکنان دیگر غافلگیر شوند.

پابجی نیو استیت همچنین دارای یک فروشگاه جدید به نام The Drone Shop است. بازیکنان هنگام لوت کردن در نقشه می‌توانند درون کردیت (Drone Credit) جمع‌آوری کنند و در ازای آن‌ها مهمات، بسته‌های سلامتی و آیتم دریافت کنند. خریدهای بازیکن توسط یک پهپاد بزرگ که از خود دود آبی متصاعد می‌کند، به او تحویل داده می‌شود. به همین خاطر، بازیکنان برای برداشتن آیتم‌های تحویل‌داده‌شده باید احتیاط کنند؛ چون اگر دشمنی در آن اطراف باشد، سررسیدن پهپاد مذکور را می‌بیند و احتمالا برای برداشتن آیتم‌های درون آن به سمتش حرکت می‌کند.

علاوه‌ بر این‌ها، در پابجی نیو استیت سیستم شخصی‌سازی سلاح وجود دارد که بازیکنان ازطریق کیت‌هایی شبیه به جعبه‌ابزار که در سراسر نقشه پراکنده شده‌اند، می‌توانند تمام سلاح‌های خود را شخصی‌سازی کنند. در ویدیوی زیر دو مثال برای شخصی‌سازی سلاح‌ها ارائه شده است: در مثال اول بازیکن سلاح تک‌تیر خود را به یک سلاح تمام اتوماتیک ارتقا می‌دهد. در مورد دوم نیز بازیکن برد سلاحی را افزایش می‌دهد. همچنین سیستم شخصی‌سازی سلاح قرار است پس از انتشار بازی به‌طور مستمر آپدیت شود. شما می‌توانید اپیزود دوم را در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

PUBG New State فعلا تاریخ انتشار مشخصی ندارد؛ ولی کاربران اندروید در حال حاضر می‌توانند برای پیش‌ثبت‌نام آن اقدام کنند. همچنین پیش‌ثبت‌نام قرار آن است برای کاربران iOS در ماه اوت (مرداد شهریور) در دسترس قرار بگیرد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی پابجی نیو استیت و ویژگی‌های آن چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده