// سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۴

لبران جیمز به بازی فورتنایت اضافه خواهد شد

به‌تازگی مشخص شده که لبران جیمز، بسکتبالیست تیم لس آنجلس لیکرز، به بازی فورتنایت اضافه خواهد شد.

برای اولین‌بار در ماه مِی بود که شایعاتی از اضافه شدن لبران جیمز، بسکتبالیست تیم لس آنجلس لیکرز، به بازی فورتنایت منتشر شد. این در حالی است که به‌تازگی ویدیویی از سوی اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر Fortnite، منتشر شده که نشان می‌دهد کاربران به‌زودی می‌توانند باندل این شخصیت در بازی را خریداری کنند. 

در جریان تریلر منتشر شده، شاهد حضور و نحوه ورود لبران جیمز به فورتنایت هستیم. در ادامه مشخص شده که لبران جیمز در تاریخ ۲۳ تیر ماه (۱۴ ژوئیه) به بازی اضافه می‌شود و ازطرفی، کاربران می‌توانند دو نسخه متفاوت از لبران جیمز را خریداری کنند. اولین اسکین، لبران را در ظاهر معمولی خود نشان می‌دهد و دومین اسکین، برگرفته از لباس و ظاهر لبران جیمز در فیلم Space Jam: A New Legacy خواهد بود. 

دراین‌میان اشاره کنم که یک باندل هم برای کاربرانی درنظر گرفته شده که علاقه‌مند به داشتن هر دو اسکین درکنار کوله پشتی لبران جیمز هستند. همچنین کفش‌های وی در هر دو ظاهر طراحی شده، Nike Lebron 19 خواهد بود. در زیر هم می‌توانید تریلر منتشر شده از معرفی ستاره بسکتبال NBA را در زومجی تماشا و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع The Verge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده