نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۸

قیمت ۷۰ دلاری نسخه نسل نهمی بازی فیفا 22

روز گذشته بازی FIFA 22 رسما رونمایی شد و حالا قیمت این بازی برای کنسول‌های نسل جدید جلب توجه می‌کند.

همان‌طور که می‌دانید، روز گذشته بازی FIFA 22 به‌عنوان جدیدترین نسخه مجموعه سالانه فیفا رسما رونمایی شد. اصلی‌ترین ویژگی جدید بازی فیفا ۲۲ بهره‌برداری از تکنولوژی هایپرموشن است که موجب باورپذیرتر شدن انیمیشن‌های بازی می‌شود. البته برای بهره بردن از این ویژگی خاص، درست مثل بازی Battlefield 2042، بازیکنان باید هزینه‌ بیشتری پرداخت کنند.

با نگاهی به فروشگاه‌های مایکروسافت و پلی استیشن می‌توان فهمید که نسخه نسل نهمی فیفا ۲۲ برای کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس ۷۰ دلار قیمت‌گذاری شده است. همچنین ویژگی‌های تکنولوژی هایپرموشن صرفا روی کنسول‌های نسل جدید پدیدار می‌شوند و کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان از این امکانات بهره نخواهند برد. همچنین قابلیت آپگرید از نسل هشتم به نسل نهم برای نسخه‌های ۶۰ یا ۷۰ دلاری بازی غیرفعال خواهد بود. نسخه آلتیمیت بازی شامل هردو نسخه نسل جدید و نسل قبلی ازطریق برنامه EA’s Dual Entitlement است و با قیمت ۱۰۰ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت؛ در نتیجه قابلیت آپگرید فقط برای نسخه گران‌تر در دسترس است و کسانی که می‌خواهند در ابتدا روی پلی استیشن 4 یا ایکس باکس وان بازی را تجربه کنند و سپس با مهاجرت به نسل نهم بازی خود را آپگرید کنند، حتما باید نسخه ۱۰۰ دلاری فیفا ۲۲ را تهیه کنند.

امباپه در کاور فیفا ۲۲

پیشرفت بازیکنان در بخش‌های ولتا و آلیتیمیت تیم فیفا ۲۲ پس از آپگرید، به نسخه نسل جدید بازی منتقل خواهد شد و بازیکنان در صورت تمایل می‌توانند با خیال راحت بین نسخه‌های نسل جدید یا قدیم بازی جابه‌جا شوند. البته این ویژگی مختص همین دو بخش است و پیشرفت بازیکنان در بخش‌های کو-آپ، آنلاین، پرو کلابز و کریر مود به نسخه نسل بعدی منتقل نخواهد شد.

بازی FIFA 22 در تاریخ ۹ مهر (۱ اکتبر) برای پلی استیش 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان ایکس، ایکس باکس سری اس، پی‌سی و گوگل استادیا عرضه خواهد شد. یک نسخه Legacy از بازی نیز برای کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار خواهد گرفت.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده