نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۳

تکذیب شایعه فروش استودیو ندررلم توسط WB Games

برخلاف شایعات منتشر شده مبنی‌بر اینکه WB Games استودیوهای سازنده Mortal Kombat و سری Lego را فروخته است، اما سران این شرکت به‌صراحت این موضوع را تکذیب کردند.

شرکت WB Games و آینده آن به یکی از ابهامات و بحث‌های این‌روزهای صنعت بازی‌های ویدیویی تبدیل شده است. چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که به‌تازگی شایعاتی مبنی‌بر فروش تعدادی از استودیوهای زیرمجموعه WB Games مطرح شده است. مسئله از جایی نشات می‌گیرد که جیز کوردن از رسانه Windows Central اعلام کرده بود که با استناد به مدارک موجود، شرکت WB Games درحال فروش دو استودیوی NetherRealm Studios، سازنده Injustice و سری Mortal Kombat و همچنین استودیوی TT Games، تیم توسعه مجموعه بازی‌های Lego است.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش رمی اسکلار، معاون بخش ارتباطات شرکت WB Games، با انتشار بیانیه‌ای به این قضییه واکنش نشان داد و آن را به‌صراحت تکذیب کرد. «همچنان دو استودیوی NetherRealm Studios و TT Games جزوی از مجموعه Warner Bros. Games هستند و من این موضوع را تایید می‌کنم.»

دوست‌داران سری مورتال کامبت احتمالا در جریان هستند که اخیرا استودیوی NetherRealm Studios اعلام کرد که پشتیبانی از بازی Mortal Kombat 11 را به اتمام رسانده و درعوض تمرکز اصلی خود را روی پروژه بعدی معطوف کرده است.

حال باید منتظر ماند و دید با استناد به تکذیبیه WB Games آینده کاری استودیوهای زیرمجموعه این شرکت به‌خصوص استودیوهای ذکر شده چه خواهد شد. لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده