نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۲۰ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۵

انتشار اولین تریلر فیفا 22 و اعلام تاریخ عرضه بازی

الکترونیک آرتز با انتشار تریلری رسما از بازی FIFA 22 رونمایی کرد و تاریخ عرضه این جدیدترین شبیه‌ساز فوتبال خود را اعلام کرد.

چند روز پیش بود که الکترونیک آرتز اعلام کرد امروز از بازی FIFA 22 رونمایی خواهد کرد. شرکت EA حال به وعده خود جامه عمل پوشاند و با انتشار تریلری از بازی FIFA 22 رونمایی کرد؛ علاوه‌براین، تاریخ عرضه فیفا ۲۲ نیز اعلام شد. بر این اساس بازی فیفا ۲۲ در تاریخ یک اکتبر (۹ مهر) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد. نسخه نسل هشتمی بازی که برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد، برخی از ویژگی‌های جدید بازی را در بر نخواهد داشت. نسخه پی‌سی بازی نیز در بهره‌برداری از ویژگی‌های جدید بازی با محدودیت‌هایی مواجه خواهد بود. 

جدیدترین نسخه سری بازی‌های فیفا از تکنولوژی جدیدی به نام هایپرموشن بهره می‌برد که طبق ادعای الکترونیک آرتز به‌لطف این تکنولوژی بازیکنان تجربه‌ واقعی‌تری از مسابقات به‌دست خواهند آورد. یکی از قابلیت‌های جدید بازی که به بخش کریر مربوط می‌شود، امکان ساختن یک باشگاه فوتبال از صفر و تبدیل کردن آن به باشگاهی بزرگ است. الکترونیک آرتز متعاقبا اطلاعات بیشتری در این زمینه به‌دست خواهد داد. همچنین از آیکون‌های جدید بخش آلتیمیت تیم می‌توان به روی کین، پله، ماریو گومز، تیم کیهیل، دیگو میلیتو، کلینت دمپسی، کامپوس، فرناندو مورینتس و سامی الجابر اشاره کرد.

شما می‌توانید تریلر رونمایی از فیفا 22 را در زیر تماشا کنید. شما کاربران زومجی درباره تریلر جدید فیفا ۲۲ چه نظری دارید؟

دانلود از آپارات


منبع EA
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده