// یکشنبه, ۲۰ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۳

منتظر نمایش Final Fantasy 16 در رویداد Tokyo Game Show نباشید

نائوکی یوشیدا، تهیه کننده Final Fantay 16، در گفت و گوی اخیر خود اعلام کرده که احتمالا فاینال فانتزی 16 در رویداد توکیو گیم شو حضور نخواهد داشت.

تقریبا یک سال از معرفی بازی Final Fantasy 16 می‌گذرد و تابه‌امروز، تریلر جدید دیگری از این بازی پخش نشده. این در حالی است که به‌تازگی یک لایو استریم برای بازی Final Fantasy 14 برگزار شده است و در جریان آن، نائوکی یوشیدا، تهیه کننده فاینال فانتزی 16 توضیحاتی را حول Final Fantasy 16 ارائه کرده است.

وی اعلام کرده که احتمالا بازی Final Fantasy 16 در رویداد توکیو گیم شو حضور نخواهد داشت و دلیل این اتفاق هم این است که می‌خواهد نمایش بعدی این بازی، زمانی باشد که کاربران کمی پس از معرفی بتوانند سریعا آن را پیش‌خرید کرده و برای تجربه‌ی بازی مدت زمان زیادی را منتظر نمانند. نکته جالب این است که در این لایواستریم و صحبت‌های نائوکی یوشیدا حول نسخه شانزدهم، یوکو تارو و یوسکه سایتو، به‌ترتیب کارگردان و تهیه کننده مجموعه NieR، هم حضور داشته‌اند.

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که اسکوئر انیکس (Square Enix)، سازنده و ناشر Final Fantasy 16، چه زمانی این بازی را به‌نمایش خواهد گذاشت. 

درگذشته اعلام شده بود که بازی در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود، اما باتوجه به شرایط اخیر، به‌نظر می‌رسد که شاهد عرضه Final Fantasy 16 در اوایل سال ۲۰۲۲ خواهیم بود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ فاینال فانتزی 16 برای پلی استیشن 5 عرضه می‌شود. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده