// جمعه, ۱۸ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۶

تریلر نقشه جدید بخش زامبی بازی COD: Black Ops Cold War

تریلر معرفی نقشه زامبی Mauer der Toten بازی‌های COD: Black Ops Cold War و Warzone منتشر شده که بازیکنان را به برلین آخرالزمانی دهه‌ی ۸۰ میلادی می‌برد.

اگر جزو طرفداران بخش زامبی بازی‌های کالاف دیوتی باشید، احتمالا منتظر رونمایی کامل از نقشه‌ی جدید بخش زامبی Call of Duty: Black Ops Cold War و Call of Duty: Warzone بوده‌اید. تریلر این نقشه که Mauer der Toten نام دارد، به‌تازگی منتشر شده و در آن شاهد مبارزات هیجان‌انگیز و سراسر اکشن کاراکترهای بازی با زامبی‌های مختلف در گوشه‌و‌کنار نقشه هستیم. همچنین در این تریلر پس‌زمینه‌ی داستانی نقشه نشان داده می‌شود.

نقشه‌ی Mauer der Toten در تاریخ ۱۵ ژوئیه (۲۴ تیر) منتشر می‌شود و درواقع نسخه‌ای آخرالزمانی از شهر برلین در سال ۱۹۸۵ است. در تریلر مذکور همچنین رباتی به نام Klaus نشان داده می‌شود که یکی از کاراکترهای همراه بازیکن در بازی است و این‌طور که به‌نظر می‌رسد، می‌توان آن را فعال و از کمک او در مبارزه با زامبی‌ها استفاده کرد. علاوه‌‌بر‌این، از سلاح Wonder Weapon نقشه‌ی Mauer der Toten نیز رونمایی شد و این‌طور که در تریلر مشخص است، این سلاح قابل ارتقا خواهد بود. شما می‌توانید تریلر مذکور را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را درباره‌ی نقشه‌ی جدید بخش زامبی بلک آپس کلد وار و وارزون با ما درمیان بگذارید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده