نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۱۸ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۱

اضافه شدن نقشه های محبوب بتلفیلد به بازی Battlefield 2042

سازندگان بازی Battlefield 2042 اخیرا توضیحاتی درباره محتویات معرفی نشده بازی و سازوکار طوفان‌ها ارائه کرده‌اند.

روز گذشته اعضاء استودیوهای دایس و ریپل در جریان یکی از نشست‌های EA Play Live 2021 درباره بازی Battlefield 2042 صحبت‌هایی به‌دست دادند. کریستین گرس، مدیر استودیو ریپل درباره آن‌دسته از محتویات بازی که تاکنون معرفی نشده‌اند گفت قرار است نقشه‌های پرطرفدار، قدیمی و محبوب سری بتلفیلد به بازی Battlefield 2042 اضافه شوند. او البته نام نقشه‌هایی را که قرار است به بازی اضافه شوند اعلام نکرد؛ انتظار می‌رود نقشه‌های مذکور در آینده‌ای نه‌چندان دور معرفی شوند. 

اسکار گابریلسون، مدیر دایس نیز در خلال صحبت‌های خود اطلاعاتی درباره سازوکار گردبادها (ترنادوها) در بازی Battlefield 2042 به‌دست داد. او چنین گفت: «بنا‌به دلایلی فکر کردیم چه می‌شود اگر به بازی گردبادهای واقعی اضافه کنیم؟ چه اتفاقی می‌افتد وقتی این گردباد را با وینگسوت [(لباس‌های بالدار مخصوص پرواز)] ترکیب کنید تا بتوانید از این سوی نقشه به آن سوی دیگر نقشه برانید؟

این گردبادها در زمان بازی کردن به شکلی قابل‌توجه به شما کمک خواهند کرد. در چندین آزمایشِ بازی مشاهده کردیم زمانی‌که شما در موقعیتی حساس قرار دارید که قطعا کارتان ساخته است، یک گردباد دوست داشتنی [از راه می‌رسد و] تمام دشمنان پیش‌روی‌تان را با خود می‌برد.

چنین لحظات بزرگی که به‌عنوان بخشی از Battlefield 2042 معرفی‌شان می‌کنیم، چیزهایی هستند که این بازی را خاص می‌کنند. شما همیشه باید با حواس جمع و آماده بازی کنید چراکه هرگز نخواهید دانست طبیعت [بازی] چه نقشه‌ای برای‌تان کشیده است.»

تصاویر  رسمی فاش شده از Battlefield 2042

گابریلسون همچنین اضافه کرد که بازیکنان با توجه کردن به درختان محیط بازی می‌توانند متوجه از راه رسیدن گردبادها شوند، به این ترتیب که وقتی گردبادی در راه باشد، درختانی که در مسیر آن گردباد هستند شروع به خم شدن می‌کنند. به بیان دیگر بازیکن با دیدن درختان خم شده بر اثر باد، متوجه از راه رسیدن گردباد و جهت آن می‌شود.

بازی Battlefield 2042 مدتی پیش با تریلری سینماتیک معرفی شد و سپس تریلر گیم‌پلی آن نیز به‌دست رسید. جدیدترین نسخه بتلفیلد در تاریخ ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد. شما کاربران زومجی درباره مکانیزم‌های بازی Battlefield 2042 چه نظری دارید؟


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده