// جمعه, ۱۸ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۲

تاریخ انتشار نسخه کارگردان بازی Death Stranding

در جریان رویداد State of Play بامداد جمعه، جزئیات و تاریخ انتشار نسخه کارگردان بازی Death Stranding در دسترس کاربران قرار گرفت. 

در رویداد سامر گیم فست بود که هیدئو کوجیما، کارگردان Death Stranding، نسخه کارگردان این بازی را برای پلی استیشن 5 معرفی کرد، اما جزئياتی از این بازی در دسترس قرار نگرفت. 

حال در جریان رویداد State of Play، شاهد انتشار تریلر جدیدی از نسخه کارکردان بازی Death Stranding بودیم. در جریان این تریلر، اعلام شد که ویژگی‌های جدیدی به بازی هم از نظر داستان و هم گیم‌پلی اضافه خواهد شد. برای مثال Jump Rampهایی در قالب آیتم قرار داده شده تا بازیکن بتواند از یک سمت محیط به سمت دیگر بپرد یا Firing Rangeها به شما اجازه می‌دهند تا تمرین تیراندازی کنید. 

همچنین شاهد یک مینی گیم در بازی به نام Fragile Circuit هستیم که در آن بازیکنان مشغول مسابقه دادن می‌شوند. در ادامه اطلاعاتی از قیمت نسخه کارگردان هم مشخص شد شد. جی بور، رئیس بخش نشر کوجیما پروداکشن، اعلام کرده که نسخه کارگردان ۵۰ دلار قیمت دارد و کاربرانی که نسخه پلی استیشن 4 بازی را خریداری کرده‌اند، با پرداخت ۱۰ دلار می‌توانند به نسخه پلی استیشن 5 (نسخه دیلاکس ادیشن) نقل مکان کنند. همچنین تمامی پیشرفت‌های بازیکنان هم به نسخه نسل نهمی بازی منتقل می‌شود.

Death Stranding Director's Cut از دسته پلی استیشن 5 هم استفاده کرده و درکنار آن، تیم سازنده از صدای سه‌بعدی و لودینگ‌های تقریبا لحظه‌ای به‌لطف SSD کنسول استفاده کرده است. از نظر بصری هم بازی دارای دو حالت پرفورمنس و فیدلیتی است. در حالت پرفورمنس بازیکنان بازی را با رزولوشن 4K اسکیل شده و نرخ ۶۰ فریم برثانیه تجربه می‌کنند. این در حالی است که حالت فیدلیتی بازی را با رزولوشن 4K واقعی اجرا می‌کند و با اینکه صحبتی از نرخ فریم نشده است، اما به‌نظر می‌رسد در این حالت شاهد نرخ فریم کمتری نسبت به حالت پرفورمنس خواهیم بود.

از دیگر ویژگی‌های نسخه کارگردان هم می‌توان به پشتیبانی از مانیتورهای بسیار عریض و HDR اشاره کرد. کاربران با خرید نسخه دیلاکس هم می‌توانند به محتویاتی نظیر مینی ساندترک، آواتار، کوله پشتی برای استفاده در بازی دسترسی پیدا کنند و این نسخه هم ۶۰ دلار قیمت گذاری شده است. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از نسخه کارگردان Death Stranding و جزئیات آن را در زومجی تماشا و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. این بازی در تاریخ دو مهر ماه (۲۴ سپتامبر) برای PS5 عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده