// پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۲

عبور فروش بازی Resident Evil Village از ۴.۵ میلیون نسخه

کپکام اعلام کرد که بازی Resident Evil Village تا به امروز در مجموع روی پلتفرم‌های مختلف بیشتر از ۴.۵ میلیون نسخه در جهان فروخته است.

اوایل ماه خرداد کپکام در بیانیه‌ی رسمی گفت که فروش بازی Resident Evil Village از ۴ میلیون نسخه فراتر رفته است. حالا در نیمه‌ی دوم ماه تیر شرکت ژاپنی تایید کرد که این تعداد از ۴.۵ میلیون نسخه نیز فراتر رفت. به یاد داشته باشید که اکنون حدودا دو ماه از عرضه‌ی بازی Resident Evil Village می‌گذرد و باتوجه‌به تعداد فروش نسخه‌های مختلف این مجموعه، موفقیت محصول مورد بحث انکارناپذیر به نظر می‌رسد. کپکام مجددا تاکید کرد که مطابق آمار داخلی و رسمی شرکت، بازی Resident Evil 7 همچنان پرفروش‌ترین بازی رزیدنت ایول تاریخ است.

در همین حین سرعت فروش بازی Resident Evil Village و رسیدن آن به بزرگ‌ترین فروش افتتاحیه‌ی تاریخ مجموعه‌ی رزیدنت ایول در استیم نشان می‌دهد که شاید بتواند این رکورد را چند ماه بعد مال خود کند. کپکام به‌زودی بازی آنلاین Resident Evil Re:Verse را با محوریت نبردهای بازیکن‌ها علیه یکدیگر عرضه می‌کند؛ تجربه‌ای که تمام خریدارهای بازی Resident Evil Village بدون پرداخت هزینه‌ی جداگانه به آن دسترسی خواهند داشت.

فروش سری بازی Resident Evil به‌تازگی از ۱۰۰ میلیون نسخه فراتر رفت؛ یک مجموعه‌ی محبوب که بیشتر از ۲۵ سال عمر کرده است

در همین حین می‌دانیم که کپکام مشغول کار روی DLC داستانی بازی Resident Evil Village است که قطعا در نوع خود می‌تواند روی افزایش فروش محصول تأثیرگذار باشد. همه‌ی این موفقیت‌های اخیر و امید بیشتر به آینده هم باعث شدند که اکثر افراد عملکرد مالی معمولی و ناامیدکننده‌ی بازی Resident Evil 3 Remake را از یاد ببرند. راستی تا به امروز تمامی قسمت‌های مجموعه بازی Resident Evil روی هم به بیشتر از ۱۰۰ میلیون نسخه فروش رسیده‌اند.

اگر می‌خواهید بیش‌ازپیش با بازی ترسناک اول-شخص جدید کپکام آشنا شوید، بررسی بازی Resident Evil Village را به قلم افشین پیروزی در زومجی بخوانید. بازی Resident Evil Village برای ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی، گوگل Stadia پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه شده است.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده