// پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۰

استودیو بند به دنبال خلق باورپذیرترین انیمیشن ‌های کاراکترها در بازی جدید خود

استودیوی بند سونی برای ساخت بازی جدید خود به‌دنبال جذب فردی است که بتواند پیچیده‌ترین و باورپذیرترین انیمیشن‌ها را برای کاراکترهای انسانی خلق کند.

می‌دانیم که استودیوی Bend سونی، سازنده‌ی بازی Days Gone در حال حاضر مشغول ساخت یک بازی جدید است. طبیعی است که این استودیو برای پیشبرد پروژه‌ی تازه‌ی خود نیاز به جذب نیرو در تخصص‌های مختلف داشته باشد. برای مثال، چند روز پیش خبر رسید که آن‌ها به‌دنبال استخدام فردی در سمت برنامه‌نویس ارشد شبکه هستند و این یعنی بازی جدید آن‌ها به احتمال زیاد دارای بخش چندنفره است. حال در همین راستا، سونی بند به‌تازگی آگهی استخدامی جدیدی برای جذب فردی در سمت انیماتور ارشد منتشر کرده است.

در این آگهی نوشته شده است: «ما به‌دنبال استخدام یک انیماتور ارشد هستیم و چنین فردی باید بتواند انیمیشن‌هایی را با بهترین کیفیت ممکن خلق و در بازی پیاده کند. اگر می‌توانید پیچیده‌ترین و باورپذیرترین انیمیشن‌ها را برای کاراکترهای انسانی خلق کنید و دوست دارید در ساخت یک بازی AAA برای پلی استیشن 5 نقش داشته باشد، ما به شما نیاز داریم.»

استودیوی بند قبلا نیز آگهی‌های استخدامی دیگری منتشر کرده بود که در آن‌ها اطلاعاتی احتمالی از سبک و حال‌و‌هوای کلی بازی در دست ساخت آن‌ها وجود داشت. مثلا در این آگهی‌ها اشاره شده بود که این بازی جدید مانند دیز گان جهان باز است و احتمالا وسایل نقلیه نیز در محیط آن وجود دارد. البته هرمن هالست، رئیس استودیوهای پلی استیشن نیز چندوقت پیش به جهان باز بودن اثر جدید سونی بند اشاره کرده بود.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ آیا فکر می‌کنید استودیو بند می‌تواند باورپذیرترین انیمیشن‌ها را برای کاراکترهای انسانی بازی جدید خود خلق کند؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Route
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده