نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۰

طراح Fallout 76: شانس مجددی به این بازی بدهید

مارک تاکر، کارگردان طراح بازی Fallout 76 با اشاره به آپدیت‌های متعدد این بازی بعد از مشکلات بسیار زیاد آن در زمان عرضه، ابراز امیدواری کرده تا طرفداران شانس مجددی را برای این بازی در نظر بگیرند.

همان‌طور که احتمالاً به خاطر دارید، عرضه بازی Fallout 76 با اتفاقات زیادی همراه بود. روی کاغذ اینطور به نظر می‌رسید که ساخت یک بازی مبتنی بر سرویس چندنفره زنده و در مجموعه‌ای به شهرت و محبوبیت Fallout، بتسدا را غرق در موفقیت خواهد کرد؛ اما در عوض یکی از پردردسرترین عرضه‌های یک بازی در چند سال اخیر را برای سازندگان خود رقم زد. حتی بعد از گذشت مدتی از زمان انتشار بازی نیز اینطور به نظر می‌رسید که انگار مشکلات بازی پایانی ندارد. با اینحال، بعد از گذشت ۳ سال از انتشار فال‌آوت 76، به نظر می‌رسد که کارهای بسیار زیادی روی این بازی صورت گرفته است.

ارائه‌ی آپدیت‌های متعدد توسط توسعه‌دهندگان Fallout 76، این بازی را به چیز کاملاً متفاوتی با نسخه‌ی اولیه خود تبدیل کرده، به طوری که حالا بیشتر و بیشتر به بازی‌های سنتی Fallout نزدیک شده و حتی آپدیت‌های بیشتری برای آن برنامه‌ریزی شده است. حالا تیم توسعه‌دهندگان این بازی از طرفداران درخواست دارند که شانس دوباره‌ای را به این بازی بدهند.

از کاراکترهای بازی Fallout 76

مارک تاکر، کارگردان طراح این بازی در مصاحبه اخیر خود با وبسایت Newsweek درباره جزئیات روند تحول Fallout 76 از زمان عرضه صحبت کرده است. وی در توضیحات خود، استفاده از پیشنهاد‌ها بازیکنان و همچنین تست‌های مستمر توسعه‌دهندگان را در شکل دادن به چیزی که امروز شاهد آن هستیم بسیار مؤثر و کارآمد توصیف می‌کند و وضعیت کنونی بازی را بسیار نزدیک به انتظارات طرفدارانی که در ابتدا از آن ناامید شدند، می‌داند. تاکر این طرفداران را به اختصاص یک شانس مجدد برای این بازی دعوت می‌کند.

«ما به انتقادات طرفدارانی که عقیده داشتند «این بازی حس یک بازی Fallout را به ما منتقل نمی‌کند» گوش دادیم و از زمان انتشار بازی، تغییرات زیادی را در آن ایجاد کردیم. چیزی که امروز با آن مواجه هستیم، یک بازی کاملاً داستان محور است که در آن ارتباط بسیار خوبی با کاراکترهای NPC دارید و انتخاب‌های جالب و تعیین کننده‌ای دربرابر شما قرار می‌گیرد. اتفاقات داستانی بسیار عمیقی در بازی جریان دارد و اگر از طرفداران بازی‌های RPG باشید، چیزهای زیادی برای ماجراجویی و اکتشاف برای شما فراهم شده است. بنابراین از شما خواهش می‌کنم که حداقل یک بار این بازی را امتحان کنید.»

Fallout 76 هم‌اکنون برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی قابل دریافت است. بسته الحاقی جدید این بازی Steel Reign نام دارد که امروز برای همه‌ی پلتفرم‌ها منتشر شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده