نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۸

تغییر زمان و مکان برگزاری مسابقات The International 10 بازی Dota 2

شرکت ولو از تأخیر دو ماهه در برگزاری مسابقات The International 10 بازی Dota 2 خبر داد که حالا میزبانی آن برعهده کشور رومانی است.

در میان تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که شرکت ولو از تغییر تاریخ و محل برگزاری تورنمنت The International 10 بازی Dota 2 خبر داده است. این شرکت اخیراً با انتشار توییتی تأیید کرد که دهمین دوره از مسابقات اینترنشنال در مهر ماه سال جاری در شهر بُخارست، پایتخت کشور رومانی پیگیری خواهد شد. شرکت ولو باری دیگر بزرگ‌ترین تورنمنت بازی Dota 2 را به تعویق انداخته است که پیش از این برای برگزاری در تاریخ ۱۴ تا ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ (۵ تا ۱۵ اوت ۲۰۲۱) برنامه‌ریزی شده بود. با اینکه شرکت Valve هیچ دلیل خاصی برای این تأخیر ذکر نکرده است، اما پُربیراه نیست اگر بگوییم که دلیل آن تغییر مکان برگزاری مسابقات اینترنشنال ۱۰ و موج بعدی شیوع ویروس کرونا است.

شرکت ولو جست‌وجو برای یافتن یک محل برگزاری جایگزین برای استکهلم را از مدتی قبل آغاز کرد که با وجود تلاش‌های بسیار آن‌ها برای حل مشکلات قادر به میزبانی این رویداد عظیم نبود. بااین‌حال به نظر می‌رسد که کشور رومانی کاملاً متناسب با نیازهای ولو است. آن‌ها در نظر دارند تا مسابقات The International 10 را در ورزشگاه ملی رومانی، بزرگ‌ترین استادیوم جنوب‌شرقی اروپا برگزار کنند. مرحله‌ی گروهی مسابقات اینترنشنال ۱۰ در بازه‌ی زمانی ۱۵ تا ۱۸ مهر (۷ تا ۱۰ اکتبر) پیگیری می‌شود و مرحله‌ی اصلی از تاریخ ۲۰ مهر (۱۲ اکتبر) کارش را آغاز می‌کند. دو تیم برتر این تورنمنت نیز در تاریخ ۲۵ مهر (۱۷ اکتبر) در فینال به مصاف هم می‌روند و تکلیف برنده‌ی خوش‌شانس این دوره را مشخص می‌کنند.

مجموع جایزه‌ی دهمین دوره از تورنمنت اینترنشنال ۴۰ میلیون و ۱۸ هزار و ۱۹۵ دلار است که تیم‌ها برای کسب قسمتی از آن با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. شرکت ولو اظهار داشت که از کشور رومانی و شهر بُخارست برای همکاری آن‌ها در میزبانی مسابقات اینترنشنال ۱۰ سپاسگزار است. جامعه‌ی طرفداران بازی Dota 2 اکنون مشتاقانه در انتظار تماشای این رویداد، چه به‌صورت حضوری و چه به‌شکل مجازی است. مسابقات اینترنشنال نقطه‌ی اوج رقابت‌های Dota Pro Circuit هر فصل بازی Dota 2 به‌شمار می‌آید که دارای بیشترین مبلغ جایزه جمع‌آوری‌شده برای یک مسابقه در تاریخ ورزش‌های الکترونیک است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع ESTNN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده