// پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۱

DICE LA تغییر نام داد ؛ ساخت یک بازی جدید در این استودیو

به‌تازگی اعلام شده نام DICE LA تغییر پیدا کرده و این استودیو علاوه‌بر ساخت یک حالت معرفی‌نشده برای بازی Battlefield 2042، در حال کار روی یک بازی جدید است.

شعبه‌ی لس‌آنجلس استودیوی DICE که با نام DICE LA شناخته می‌شود، اخیرا اعلام کرد که روی یک حالت بازی برای Battlefield 2042 کار می‌کند «که هنوز فاش نشده است.» حال به‌تازگی پستی در وب‌سایت EA منتشر شده که می‌گوید نام این استودیو به Ripple Effect Studios تغییر کرده است. ریپل ایفکت در این پست اشاره می‌کند که می‌خواهد «استودیویی باشد که در همه‌ کاری سرآمد است و این سرآمدی تنها به ساخت خود بازی محدود نشود و شیوه‌ی ساخت آن‌ها را هم شامل شود.» آن‌ها می‌گوید دوست دارند «هر کاری که انجام می‌دهند، چه بزرگ چه کوچک، کیفیت بسیار بالایی داشته باشد.»

کریستین گِرَس، مدیرکل ریپل ایفکت می‌گوید: «ما به کاری که در DICE LA انجام داده‌ایم افتخار می‌کنیم و تیم دایس همیشه جزوی از دی‌ان‌ای ما خواهد بود. بااین‌حال، ما در طول هشت سال گذشته سبک و راه‌و‌رسم خود را برای ساخت بازی پیدا کرده‌ایم. از اینکه قرار است تیم‌مان را گسترش داده و هویت منحصر‌به‌فرد خود را به‌دست آوریم، بسیار هیجان‌زده‌ایم.» وینس زَمپلا که یکی از بنیان‌گذاران استودیوی Respawn بوده، همچنان مدیریت این استودیو را برعهده دارد و با همکاری گرس می‌خواهد «تعداد زیادی توسعه‌دهنده، هنرمند و مهندس بااستعداد را به ریپل ایفکت بیاورد.»

زمپلا در این خصوص توضیح می‌دهد: «افراد بااستعداد این استودیو سابقه‌ی درخشانی در تولید بازی‌های باکیفیت دارند و ما در آینده‌ قصد داریم بازی‌های فوق‌العاده‌ی بیشتری بسازیم. ما در حال ساخت دفتر جدیدی در لس‌آنجلس هستیم و همچنین برخی از موقعیت‌های شغلی‌‌مان حالت دورکاری دارند. به همین خاطر، الان بهترین زمان برای پیوستن به تیم ما است.» ریپل ایفکت علاوه‌بر کار روی یک حالت معرفی‌نشده برای بتلفیلد 2042، روی ساخت یک بازی دیگر نیز کار می‌کند.

رندری از دفتر جدید استودیو DICE LA سابق و Ripple Effect فعلی

Ripple Effect Studios تاریخ پرفرازونشیبی داشته است. آن‌ها کار خود را با نام DreamWorks Interactive شروع کردند. الکترونیک آرتز در سال ۲۰۰۰ این استودیو را خرید و نام آن را به EA Los Angeles تغییر داد. در سال ۲۰۱۰ بود که نام این استودیو یک بار دیگر به Danger Close Games تغییر پیدا کرد و وظیفه‌ی ساخت مجموعه‌ی Medal of Honor به آن‌ها واگذار شد. دنجر کلوز گیمز پس از اینکه بازی ضعیف Medal of Honor Warfighter را در سال ۲۰۱۲ روانه‌ی بازار کرد، در سال ۲۰۱۳ تعطیل شد و کارمندان باقی‌مانده‌ی آن به DICE LA منتقل شدند.

ریپل ایفکت یا همان دایس ال‌ای سابق بیشتر مواقع به‌عنوان استودیوی پشتیبان دایس عمل کرده است. البته این موضوع باعث نشد که زمپلا در اوایل سال ۲۰۲۰ هدایت آن را برعهده نگیرد. او پس از نشستن بر صندلی ریاست این استودیو اعلام کرد که می‌خواهد نام آن را تغییر داده و بازی جدیدی در آن بسازد. این احتمال وجود دارد که در رویداد EA Play Live که در تاریخ ۲۲ ژوئیه (۳۱ تیر) برگزار می‌شود، خبر یا نمایشی از بازی جدید در دست ساخت آن‌ها منتشر شود.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده