// پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۳

تاریخ انتشار محتوای Blood Money بازی Red Dead Online

شرکت راک استارگیمز با انتشار یک تریلر کوتاه تاریخ انتشار محتوای Blood Money بازی Red Dead Online را اعلام کرد.

شرکت راک استارگیمز (Rockstar Games)، سازنده و ناشر Red Dead Online، با ارائه محتویات مختلف سعی دارد رد دد آنلاین را تازه نگه دارد و محتویات مختلفی را در اختیار کاربران قرار دهد. ازاین‌رو با بانتشار به‌روزرسانی‌های مختلف، محتویات و رویدادهای متفاوتی را ارائه می‌دهد.

به‌تازگی راک استارگیمز تریلر کوتاهی را از محتوای تابستانی بازی Red Dead Online منتشر کرده که Blood Money نام دارد و در تاریخ ۲۲ تیر ماه (۱۳ ژوئیه) برای تمامی پلتفرم‌های بازی در دسترس قرار می‌گیرد. در جریان بلاد مانی مأموریت‌های جدیدی به بازی اضافه می‌شود که توسط گایدو مارتلی، دست راست آنجلو برونته، به بازیکنان داده می‌شود.

باتوجه‌به تریلر منتشر شده، این مراحل شامل دزدی از خانه، دزدی از ارابه‌ها و موارد مشابه می‌شود که بازیکنان Red Dead Online با تمامی آن‌ها آشنا هستند. در ادامه مشخص شده که بازیکنان تمامی مأموریت‌های بلاد مانی را می‌توانند به‌صورت تک‌نفره و کوآپ تمام کنند و تمام کردن آن‌ها، باعث آزاد شدن Opportunities می‌شود. 

در توضیحات Opportunities آمده «یک طرح برای ساکت کردن لیموین، یک سناتور در حال ظهور که باعث ایجاد اختلال در عملیات‌های برونته در سراسر مناطق شده است.» دراین‌میان اشاره کنم که با عرضه به‌روزرسانی ذکر شده، شاهد اضافه شدن پشتیبانی از ویژگی DLSS کارت‌های گرافیک انویدیا به نسخه پی سی Read Dead Online و Red Dead Redemption 2 هستیم. 

در زیر هم می‌توانید تریلر منتشر شده از این به‌روزرسانی را در زومجی تماشا و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده