// چهار شنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۵

خریداری شدن بلوپوینت گیمز توسط پلی استیشن به زودی اعلام می شود

یکی از فاش کنندگان اطلاعات اعلام کرده که سونی در رویداد پیش روی خود خریداری شدن بلوپوینت گیمز را اعلام می‌کند.

در جریان اعلام خبر خریداری شدن استودیو هاوس مارک توسط سونی بود که شعبه ژاپنی سونی تصویری را به اشتباه منتشر کرد که در جریان آن، شاهد لوگو استودیو بلوپوینت گیمز (Bluepoint Games)، به‌جای استودیو هاوس مارک بودیم. 

کاربران بر این عقیده بودند که سونی احتمالا استودیو بلوپوینت گیمز را هم خریداری کرده است. این در حالی است که به‌تازگی یکی از فاش کنندگان اطلاعات بازی‌های ویدیویی، اعلام کرده که در رویداد آینده سونی، شاهد اعلام خبر خریداری شدن بلوپوینت گیمز توسط پلی استیشن خواهیم بود. نیک بیکر، یکی از مؤسسین XboxEra، ماه گذشته میلادی اعلام کرد که سونی یک مورد غافل‌گیر کننده را در یکی از رویدادهای اعلام نشده خود برای کاربران درنظر گرفته است.

حال اعلام کرده که آن مورد غافل‌گیر کننده، درواقع خریداری شدن استودیو بلوپوینت گیمز بود که در رویداد پنجشنبه، شاهد آن هستیم. درواقع سونی خبر غافل‌گیر کننده خود را به اشتباه فاش کرد. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که سونی چه محتویاتی را برای کاربران خود درنظر گرفته است. اگر به‌گذشته نگاه کنیم، بلوپوینت گیمز تابه‌حال ریمستر و ریمیک‌های مختلفی را برای سونی توسعه داده است.

اینکه شاهد شنیده شدن خبر خریداری شدن بلوپوینت گیمز توسط سونی باشیم، موردی است که خیلی از کاربران منتظر آن هستند و آن‌چنان هم دور از ذهن نیست، آن هم پس از موفقیتی که بلوپوینت گیمز با ریمیک Demons Souls کسب کرد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده