// چهار شنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۴

شایعه: تریلری تازه از بازی جدید God of War تا انتهای تابستان پخش می‌شود

یکی از کاربران ردیت که سابقه‌ی نسبتا خوبی در فاش کردن اطلاعات دارد، گفته تریلر دنباله‌ی God of War قرار است در ماه اوت منتشر شود.

سونی به‌تازگی اعلام کرده که تمرکز رویداد State of Play روی ارائه‌ی نمایش‌هایی از Deathloop، بازی‌های ترد پارتی و آثار ایندی خواهد بود. عدم حضور دنباله‌ی God of War یا Horizon Forbidden West در این رویداد ممکن است طرفداران بی‌شمار آن‌ها را کمی دلسرد کرده باشد. شایعات اخیر می‌گفتند که تریلری از نسخه‌ی جدید خدای جنگ قرار است در یکی از رویدادهای پلی استیشن پخش شود.

حال قطعا می‌دانیم این رویداد State of Play پیش‌رو نخواهد بود. بااین‌حال، این احتمال وجود دارد که سونی برای برگزاری رویدادهای بیشتر در طول تابستان برنامه داشته باشد. در همین راستا، شایعه‌ی جدیدی پخش شده مبنی بر اینکه تریلری از بازی در دست ساخت استودیوی سانتا مونیکا در هفته‌های آتی منتشر می‌شود.

کاربر ردیت به نام QuimSix که قبلا تاریخ برگزاری استیت آو پلی را درست اعلام کرده بود، می‌گوید تریلر بازی بعدی گاد آو وار در ماه اوت (مرداد-شهریور) منتشر می‌شود. علاوه‌بر این، او اشاره می‌کند که در طول تابستان تریلرهای جدیدی نیز از هورایزن فوربیدن وست پخش و همراه آن‌ها تاریخ انتشار بازی اعلام خواهد شد. او البته بازه‌ی زمانی خاصی برای انتشار تریلر‌های هواریزن فوربیدن وست اعلام نکرده است. QuimSix قبلا مواردی را از Far Cry 6 به‌درستی فاش کرده بود و برای مثال گفته بود مجسمه‌هایی کوچک برای شخصیت‌های اصلی بازی یعنی آنتون و دیگو کاستیو ساخته می‌شوند.

با وجود سابقه‌ی خوب این فرد در فاش کردن موارد مختلف، می‌دانیم که این اطلاعات از منابع رسمی اعلام نشده‌اند و نمی‌توان از صحت یا عدم صحت آن‌ها مطمئن بود. State of Play پس‌فردا جمعه ساعت ۱:۳۰ بامداد به وقت تهران برگزار می‌شود و شایعه شده بازی‌ Grand Theft Auto 5: Enhanced and Expanded در آن حضور دارد.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده