// سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۲

تایید قسمت جدید State of Play با محوریت نمایش گیم پلی بازی Deathloop

در رویداد State of Play پلی استیشن قرار است نمایش مفصلی از بازی Deathloop و نمایش‌هایی از بازی‌های ترد پارتی و مستقل پخش شود.

سونی در وب‌سایت پلی استیشن اعلام کرده که رویداد ۳۰ دقیقه‌ای State of Play، روز جمعه این هفته ساعت ۱:۳۰ بامداد به وقت تهران برگزار خواهد شد و تمرکزش روی ارائه‌ی نمایش‌هایی از Deathloop، بازی‌های ترد پارتی و آثار مستقل خواهد بود. در پست جدید سونی آمده که طرفداران دث‌لوپ «در یک ویدیوی ۹ دقیقه‌ای نگاهی خواهند داشت به این بازی که جهان آن پر از پیچش‌های زمانی است.»

همچنین گفته شده که در این تریلر مفصل بازیکنان «شخصیت Cole را در حالی می‌بینند که به‌صورت مخفیانه روی پشت‌بام‌ها حرکت می‌کند یا به دل دشمنان می‌زند و هرج‌و‌مرج به پا می‌کند و برای این کارها از قابلیت‌های خود استفاده می‌کند.» سونی این‌جا تاکید می‌کند که «گزینه‌های زیادی [برای پیش رفتن] در جزیره‌ی Blackreef وجود دارند.»

سونی خیلی شفاف گفته که در State of Play پیش‌رو «خبر یا نمایشی از دنباله‌ی God of War، بازی Horizon Forbidden West با نسل جدید پلی استیشن VR منتشر نخواهد شد.» گرچه آن‌ها گفته‌اند که «در آینده نزدیک اخبار و اطلاعات بیشتری از این بازی‌ها منتشر می‌شود.»

بازی Deathloop ساخته‌ی استودیوی آرکین، یکی از زیرمجموعه‌های بتسدا است که حالا در مالکیت مایکروسافت قرار دارد. بااین‌حال، این شرکت قبل از اینکه به یکی از استودیوهای ایکس باکس تبدیل شود، قراردادی را با سونی برای عرضه‌ی دث‌لوپ روی پلی استیشن امضا کرده بود و به همین خاطر این بازی همچنان قرار است ابتدا برای کنسول نسل نهمی سونی منتشر شود. البته تاریخ عرضه‌ی دث‌لوپ عقب افتاده و حالا در تاریخ ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) برای پلی استیشن 5 و پی سی منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی رویداد پس‌فردای پلی استیشن چیست؟ فکر می‌کنید که سونی از چه بازی‌هایی در آن رونمایی خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده