// سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۸

مدل جدید کنسول نینتندو سوییچ معرفی شد

شرکت ژاپنی نینتندو به شکل ناگهانی با پخش یک ویدیو تبلیغاتی نه‌چندان بلند بالاخره سراغ رونمایی از مدل جدید کنسول نینتندو سوییچ رفت.

سرانجام نینتندو نسخه جدید کنسول نینتندو سوییچ با نام OLED را با انتشار یک تریلر رسما معرفی کرد. پشتیبانی از حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی، درگاه LAN برای داک، صدای بهبودیافته، نمایشگر OLED هفت اینچی و یک پایه‌ی تنظیم‌شونده‌ی نگه‌دارنده. تمامی مواردی که خواندید، پیشرفت‌های مدل OLED کنسول نینتندو سوییچ نسبت به مدل‌های قبلی هستند. این مدل فعلا در دو فرم ظاهری عرضه می‌شود؛ مدل دارای جوی‌کان‌ها و داک سفیدرنگ و مدل دارای داک سیاه و جوی‌کان‌های آبی و قرمز.

راستی نینتندو سوییچ‌های عادی قدیمی هم می‌توانند روی داک مدل جدید قرار بگیرند تا کاربر بتواند از درگاه LAN داک جدید بهره ببرد. شرکت نینتندو این مدل جدید را با نام رسمی Nintendo Switch (OLED model) به بازار می‌فرستد و تاریخ عرضه‌ی آن را ۸ اکتبر (۱۶ مهر) اعلام کرده است. درنهایت باید بدانید که نینتندو مدل OLED کنسول نینتندو سوییچ را در هر دو ترکیب رنگی نام‌برده با قیمت ۳۴۹.۹۹ دلار آمریکا تحویل گیمرها می‌دهد.

به‌صورت کلی مشخص است که نینتندو می‌خواست با این مدل جدید صرفا کنسول سوییچ را از برخی جهات بهتر کند؛ نه اینکه تغییری اساسی و گران‌قیمت در آن بدهد یا مثلا قدرت سخت‌افزار داخلی را شدیدا بالا ببرد. جالب این‌جا است که تنها برخی از ویژگی‌های نهایی اعلام‌شده به‌صورت رسمی برای این مدل OLED با گزارش‌های رسانه‌ی بلومبرگ طی ماه‌های گذشته جور درمی‌آیند.

دانلود ویدیو از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده