// سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۵

ساخت نسخه‌ای متفاوت از My Friend Pedro برای موبایل

بازی My Friend Pedro: Ripe for Revenge در ماه آگست/اوت سال جاری میلادی به‌عنوان یک بازی آیفون و بازی اندروید منتشر می‌شود و رایگان خواهد بود.

بازی My Friend Pedro در سال ۲۰۱۹ میلادی عرضه شد و سپس طی چند ماه به پلتفرم‌های بیشتری راه یافت؛ یک محصول محبوب برای بسیاری از طرفدارهای سبک shoot 'em up که عده‌ای می‌گفتند تجربه‌ی آن روی موبایل هم می‌تواند جذاب باشد. حالا می‌دانیم که استودیو DeadToast Entertainment در مقام سازنده و شرکت Devolver Digital به‌عنوان ناشر تصمیم گرفتند که نه بازی اصلی بلکه یک اسپین-آف یا نسخه‌ی فرعی از آن را به آیفون های اپل و موبایل های هوشمند اندرویدی بیاورند.

بازی My Friend Pedro: Ripe for Revenge به‌صورت رایگان در تاریخ ۵ آگست/اوت (۱۴ مرداد) برای iOS و اندروید عرضه می‌شود. در این بازی شما به‌دنبال انتقام‌ خواهید بود و به سراغ دشمن‌هایی می‌روید که خانواده‌ی شخصیت را دزیدند و او را رها کردند تا بمیرد. در حال حرکت روی پا، موتورسواری یا حتی اسکیت‌سواری به شلیک به جهات مختلف برای کسب پیروزی در مراحل اکشن متفاوت و پرتعداد شوید. همچنین برای اجرای بهترین حرکات و کسب بالاترین امتیازات تلاش کنید؛ تا وقتی که دیگر مطمئن شدید به درجه‌ی استادی رسیده‌اید، سراغ حالت Blood Rush بروید. این‌ها توصیفات رسمی سازندگان از تجربه‌ی بازی My Friend Pedro: Ripe for Revenge هستند.

دانلود ویدیو از آپارات

اگر می‌خواهید در رابطه با تجربه یا عدم تجربه‌ی نسخه‌ی اصلی تصمیم بگیرید، بررسی بازی My Friend Pedro به قلم افشین پیروزی را در زومجی مطالعه کنید. بازی My Friend Pedro به‌عنوان یک محصول مستقل و ساخته‌شده با بودجه‌ی بسیار پایین به موفقیتی قابل‌توجه (فروش بیشتر از ۲۵۰ هزار نسخه فقط روی نینتندو سوییچ و کامپیوترهای شخصی) رسید و حالا باید دید که آیا نسخه‌ی موبایل می‌تواند در حد و اندازه‌ی اسم آن ظاهر شود یا صرفا برای کسب مقداری پول بیشتر از راه می‌رسد. قطعا گیمرها دوست دارند که این اسپین-آف خوب و سرگرم‌کننده باشد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده