// سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۶

بازی GTA 6 همچنان در مراحل اول توسعه به سر می‌برد

به تازگی گزارش‌هایی منتشر شده که خبر از عرضه بازی Grand Theft Auto VI (جی تی ای 6) در سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ می‌دهد.

تابه‌امروز شایعات مختلفی از Grand Theft Auto VI یا همان GTA 6 منتشر شده و هم‌چنان راک استار گیمز (Rockstar Games)، سازنده و ناشر مجموعه GTA، اطلاعات رسمی را حول نسخه بعدی این سری در دسترس قرار نداده است. 

مدتی پیش بود که تام هندرسون، یکی از اینسایدرهای بازی‌های ویدیویی، اعلام کرد ویدیویی را تماشا کرده که در جریان آن اعلام شده بازی جی تی ای 6 در سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد. این در حالی است که جیسون شرایر هم اعلام کرده «تمامی شنیده‌های تام هندرسون از نسخه بعدی GTA با مواردی که من شنیده‌ام، تطابق دارد.» 

همچنین این شایعات با مواردی که سایت VGC منتشر کرده بود هم هم‌خوانی دارد. قبل از شیوع ویروس کرونا، گزارش از بودجه بازاریابی شرکت تیک-تو اینتراکتیو منتشر و به‌نظر می‌رسید که GTA 6 در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد. این در حالی است که حال شرایط پیش آمده همه چیز را به تاخیر انداخته و عرضه بازی در بازه زمانی سال‌های ذکر شده، آن‌چنان دور از ذهن نیست.

بخشی از شایعات می‌گویند که بازی از نظر محیطی به Vice City بر می‌گردد و شاهد محیط‌ها و مکان‌هایی هستیم که از شهر میامی الهام گرفته شده است. یکی دیگر از موارد که هندرسون به آن اشاره کرده این است که GTA 6  محتویاتی جدیدی را دریافت خواهد کرد که قبل از آن در بازی‌هایی نظیر فورتنایت، Call of Duty: Warzone و موارد مشابه شاهد آن بوده‌ایم. 

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که راک استارگیمز در چه زمانی GTA 6 را به‌صورت رسمی معرفی می‌کند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده