// یکشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۷

بازی جدید سازنده Days Gone دارای بخش چندنفره است

در آگهی استخدامی جدید استودیوی بند سونی به مواردی اشاره شده که از وجود بخش چندنفره در بازی جدید و در دست ساخت آن‌ها خبر می‌دهد.

چندوقت پیش خبر رسید که استودیوی Bend سونی، سازنده‌ی Days Gone نتوانسته از سونی برای ساخت نسخه‌ی دوم این بازی چراغ سبز بگیرد. البته این به این معنی نیست که آن‌ها در حال حاضر بی‌کار هستند و سونی اخیرا اعلام کرده که این استودیو در حال کار روی یک آی‌پی جدید جهان باز است. البته فعلا جزئیات خاصی از این بازی منتشر نشده است. بااین‌حال، آگهی استخدامی که سونی بند اخیرا منتشر کرده، می‌تواند حاوی اطلاعات تازه‌ای از این بازی باشد.

استودیوی بند در حال حاضر برای به‌دنبال جذب فردی در سمت برنامه‌نویس ارشد شبکه است که به احتمال زیاد به این معنی است که پروژه‌ی جدید آن‌ها دارای بخش چندنفره است. در فهرست وظایف این آگهی مواردی چون «رسیدگی به مشکلات جزئی شبکه، پشتیبانی از طراحی/معماری موتور بخش مولتی‌پلیر، سرویس‌های پلتفرم پلی استیشن نتورک» و موارد دیگر درج شده است. چنین وظایفی خود می‌تواند نشانگر این باشد که بخش مولتی‌پلیر در بازی جدید سونی بند بسیار اهمیت دارد. البته باید این را هم درنظر بگیریم که بازی هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه به سر می‌برد و نمی‌توان بااطمینان کامل درباره‌ی ماهیت آن قضاوت کرد.

سونی بند در چندوقت گذشته مدتی سرخط اخبار دنیای بازی بود. پس از اینکه خبر رسید سونی ساخت Days Gone 2 را لغو کرده است، گزارش شد که استودیوی بند حالا زیر نظر ناتی داگ در حال ساخت یک بازی جدید از مجموعه‌ی آنچارتد است. پس از آن البته گزارش‌هایی دیگری حاکی از این بود که به درخواست بند، پروژه‌ی بازی جدید آنچارتد لغو شده و این استودیو اجازه یافته تا روی بازی اختصاصی خود کار کند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی ماهیت بازی جدید استودیوی بند چیست؟ گمانه‌زنی‌های خود را در این خصوص با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده