آرکین: بلندپروازیهای Deathloop به لطف قدرت کنسول های نسل نهم بوده است
عرضه کنسولهای نسل نهم بهنظر میرسد دست بازیسازان را برای ساخت آثاری متفاوت و نوآورانهتر باز گذاشته است. یکی از همین توسعهدهندگان استودیوی آرکین است؛ استودیویی که اینروها سخت مشغول ساخت بازی اکشن ماجراجویی Deathloop برای کنسول پلی استیشن 5 و پی سی است.
حال در همین رابطه و در جدیدترین اخبار بازی، استودیوی آریکن از قدرت کنسولهای نسل نهم و تاثیرات و مزیتهای آن روی ساخت بازی Deathloop اطلاعات جالبی ارایه داده است. براساس گفتههای دینگا باکابا، کارگردان بازی Deathloop، بلندپروایهای این بازی رابطه مستقیمی با قدرت کنسولهای جدید دارد و درصورت عرضه بازی روی کنسولهای نسل گذشته (پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان)، ساخت چنین اثری غیر ممکن بود. «من تصور نمیکنم چنانچه کنسولهای نسل جدید روانه بازار نمیشدند، بازی Deathloop با این میزان از بلندپروازی ساخته میشد.»
باکابا در ادامه صحبتهای خود نیز تاکید کرد که کنسول پلی استیشن 5 همچون یک تنفس تازه میماند و قدرت این کنسول به آنها این امکان را داد تا یک دنیای بزرگتر و عمیقتر در مقایسه با بازی Dishonored 2 خلق کنند. «همواره وقتی یک پروژه به پایان میرسد، ناراحتکننده و غمانگیز است. شما باید تمام موارد را بهینه و نقشه بازی را به دو نیمه تقسیم کرده و دلیل این کار را نیز توجیه کنید.»
طبق برنامهریزیهای صورت گرفته شده بازی مورد انتظار Deathloop قرار است در تاریخ ۲۳ شهریور (چهارده سپتامبر) برای پی سی و بهصورت انحصار زمانی برای PS5 در دسترس علاقهمندان قرار گیرد. تا این لحظه اما هنوز اطلاعات رسمی از نسخه ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس بازی توسط تیم سازنده منتشر نشده است.
حال نوبت شما است تا نظرات و پیشبینیهای خود درخصوص دستپخت جدید استودیوی آرکین را با ما به اشتراک بگذارید.