// یکشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۵

رشد قابل توجه تعداد بازیکنان همزمان Dead by Daylight در استیم ‌ ‌

باتوجه به اطلاعات درج شده در صفحه Steam DB، بازی Dead by Daylight به واسطه‌ی تعداد بازیکنان همزمان خود به رکورد جدیدی دست پیدا کرده است.

وقتی صحبت از بازی‌های کوآپ ترسناک می‌شود، کاربران بسیاری را مشاهده می‌کنیم که درکنار دوستان خود مشغول تجربه‌ی بازی Dead by Daylight هستند. همچنین مدتی پیش بود که به مناسبت پنج سالگی Dead by Daylight محتوای جدیدی از جهان رزیدنت ایول به بازی اضافه شد. 

به‌تازگی در سایت Steam DB که آمار تعداد بازیکنان همزمان بازی‌های مختلف را روی استیم نشان می‌دهد، مشخص شده که در چند روز گذشته تعداد بازیکنان Dead by Daylight به بیش از ۱۰۰ هزار نفر رسیده است. به بیان دقیق‌تر ۱۰۵۰۹۳ بازیکن مشغول تجربه‌ی نسخه کامپیوتر Dead by Daylight روی استیم بوده‌اند. 

بخشی از این موفقیت را می‌توان مدیون تخفیف‌های تابستانی استیم بود، زیرا هم‌اکنون Dead by Daylight با ۴۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسد. همچنین بسته الحاقی جدید بازی هم مورد دیگری است که کاربران را به سمت این بازی جذب کرده است. در جریان بسته الحاقی Resident Evil شاهد اضافه شدن جیل ولنتاین و لیان کندی به‌عنوان سروایول به بازی هستیم و نمسیس هم به‌عنوان Killer به بازی اضافه شده است.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا بازی Dead by Daylight را تجربه کرده‌اید؟


منبع Gamerant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده