// شنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۰

قرارداد EA برای تبلیغات در بازی های رایگان کنسول و کامپیوتر

استودیوهای Hi-Rez و الکترونیک آرتز در همکاری با پلتفرم تبلیغاتی PlayerWON قصد آوردن جدی تبلیغات به بازی‌های رایگان روی کنسول‌ها و کامپیوترهای شخصی را دارند.

پلتفرم تبلیغاتی PlayerWON که دقیقا برای قرارگیری تبلیغات در بازی‌های ویدیویی رایگان کامپیوترهای شخصی و کنسول‌ها به وجود آمده است، با استودیوهای Hi-Rez و شرکت بزرگ الکترونیک آرتز قرارداد بست. در نتیجه از این به بعد در بازی‌های Free2Play آن‌ها روی کنسول‌های مختلف و PC آماده‌ی مواجهه با تبلیغات به شکل بیشتر و جدی‌تر از قبل باشید. اما به نظر می‌رسد که ماجرا به استودیوهای Hi-Rez و شرکت EA محدود نخواهد شد. زیرا PlayerWON در آینده‌ی نزدیک احتمالا با شرکت‌های کوچک‌وبزرگ دیگر دنیای ویدیوگیم هم قرارداد می‌بندد.

PlayerWON که به شرکت Simulmedia تعلق دارد، تمام شرایط لازم برای پخش ویدیوهای تبلیغاتی در بازی‌های رایگان کنسول‌ها و کامپیوترها را فراهم می‌آورد. در حقیقت نقش PlayerWON در بازی‌های Free2Play کنسولی و کامپیوتری را می‌توان شبیه به نقش گروه صاحب بیلبوردهای تبلیغاتی در یک شهر دانست.

انتظار می‌رود که بعد از استودیوهای Hi-Rez و شرکت EA دیگر شاهد همکاری انواع‌واقسام تیم‌های بزرگ‌وکوچک دنیای بازی‌های ویدیویی با پلتفرم تبلیغاتی PlayerWON باشیم

این تبلیغات اکنون به بازی MOBA Smite اضافه شده‌اند و همان‌گونه که قبلا در بازی‌های موبایلی دیده‌ایم، پلتفرم PlayerWON شما را با پاداش‌ها تشویق به تماشای تبلیغات تا انتها می‌کند. به این معنی که اگر مثلا این تبلیغ ۳۰ ثانیه‌ای را به‌صورت کامل تماشا کنید، آیتمی برای شخصی‌سازی بیشتر کاراکتر را از بازی به‌عنوان هدیه می‌گیرید.

هنوز مشخص نیست که الکترونیک آرتز به سراغ استفاده‌ی کامل از PlayerWON در کدام بازی‌های ویدیویی می‌رود. اما فعلا بازی Apex Legends تمام شرایط لازم برای پیاده‌سازی آن را دارد. در هر حالت به احتمال زیاد فورتنایت نقش قابل توجهی روی شکل‌گیری تجارت پلتفرم PlayerWON داشت. زیرا بازی Fortnite به سبک خود ثابت کرد که چگونه تبلیغات در بازی‌های ویدیویی کنسولی و کامپیوتری رایگان می‌تواند تاثیر اقتصادی بسیار مثبتی روی سود برندهای مختلف داشته باشد.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده