// شنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۱

تاریخ انتشار بازی موبایل ویچر ؛ شکار هیولاها با واقعیت افزوده

سی دی پراجکت رد و استودیو Spokko به‌زودی بازی موبایل The Witcher Monster Slayer را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

سال گذشته بود که شرکت سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، سازنده و ناشر سری The Witcher، بازی موبایل The Witcher Monster Slayer را معرفی کرد. یک محصول واقعیت افزوده از جهان ویچر که توسط استودیو Spokko در دست ساخت است.

حال پس از گذشت یک سال، با انتشار یک تیزر تاریخ انتشار بازی The Witcher Monster Slayer مشخص شد. این بازی در تاریخ ۳۰ تیر ماه (۲۱ ژوئیه) برای سیستم‌عامل اندروید و iOS در دسترس قرار می‌گیرد. در جریان این بازی کاربران باید هیولاها را در محل‌های نزدیک خود شناسایی و آن‌ها را از بین ببرند. نکته جالب، این است که تیم سازنده اعلام کرده The Witcher Monster Slayer یک بازی نقش آفرینی واقعیت افزوده خواهد بود و نحوه استفاده از المان‌های نقش‌آفرینی در بازی، می‌تواند مورد جالبی باشد.

در ادامه مشخص شده که The Witcher Monster Slayer هم‌اکنون روی فروشگاه پلی استور برای پیش‌ثبت‌نام در دسترس قرار گرفته است. کاربرانی که برای تجربه بازی پیش‌ثبت‌نام را انجام داده باشند، در روز عرضه آیتم Kaer Morhen Steel Sword را به رایگان کسب خواهند کرد. این آیتم باعث می‌شود تا امتیاز شما در بازی ۱۰ درصد تقویت شود.

کاربران زومجی در زیر می‌توانند تیزر منتشر شده از بازی The Witcher Monster Slayer را در زومجی تماشا و نظرات خود را با ما در میان بگذارند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده