// شنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۹

احتمال اضافه شدن Red Dead Redemption 2 و Nioh 2 به سرویس PS Now

به‌تازگی تبلیغی با محوریت سرویس PS Now منتشر شده که بازی‌های جدید این سرویس را فاش کرده است.

هر ماه سونی بازی‌های جدیدی را به سرویس PS Now اضافه می‌کند تا کاربران و مشترکین این سرویس بتوانند به بازی‌های جدیدتری دسترسی داشته باشند. ازطرفی مدتی است که شاهد اضافه شدن بازی‌های صاحب نامی به این سرویس هستیم تا بیش‌ازپیش ارزش پلی استیشن Now بالاتر برود.

این در حالی است که در ماه ژوئیه قرار داریم و سونی هنوز فهرست بازی‌های این ماه میلادی را منتشر نکرده، اما به‌تازگی تبلیغی منتشر شده که بازی‌های جدید این سرویس را فاش کرده است. بااینکه سونی هنوز این مورد را تایید نکرده، اما کاربران سرویس PS Now در ماه ژوئیه می‌توانند بازی‌های Red Dead Redemption 2، Nioh 2، God of War، Team Sonic Racing، Moving Out و Judgment را تجربه کنند. 

درگذشته بازی God of War برای مدت کوتاهی در این سرویس قرار گرفته بود و حال آن‌چنان دور از ذهن نیست که مجددا شاهد اضافه شدن این بازی باشیم. همچنین اگر Nioh 2 و Judgment اضافه شوند، احتمالا شاهد نسخه‌های نسل نهمی آن‌ها خواهیم بود، زیرا PS Now از بازی‌های پلی استیشن 5 پشتیبانی نمی‌کند؛ اتفاقی که در گذشته برای Borderlands 3 و Marvel's Avengers رخ داده بود.

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که سونی چه زمانی بازی‌های این ماه سرویس PS Now را معرفی می‌کند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده