// جمعه, ۱۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۰

دو بازی رایگان جدید اپیک گیمز استور مشخص شدند

فروشگاه دیجیتالی اپیک گیمز روی کامپیوترهای شخصی مدام بازی‌های کوچک‌وبزرگ را به‌صورت کامل در بازه‌های زمانی مشخص رایگان می‌کند؛ بازی‌هایی که اگر به اکانت شما اضافه شوند تا ابد آن‌جا می‌مانند.

بازی Bridge Constructor: The Walking Dead و بازی Ironcast به‌عنوان جدیدترین بازی‌های رایگان اپیک گیمز استور معرفی شدند. در تاریخ ۸ ژوئیه (۱۷ تیر) زمان رایگان بودن بازی The Spectrum Retreat به پایان می‌رسد و دو بازی نام‌برده رایگان می‌شوند. شما تا ۱۵ ژوئیه (۲۴ تیر) وقت دارید که آن‌ها را به اکانت خود اضافه کنید. خوش‌بختانه وقتی یک بازی در اپیک گیمز استور رایگان شود و آن را به اکانت خود بیافزایید، دیگر همواره صاحب این محصول خواهید بود؛ حتی وقتی که دوران خریداری رایگان آن به پایان رسیده است.

بازی Bridge Constructor: The Walking Dead و بازی Ironcast در میان بازی های رایگان ماه جولای سال ۲۰۲۱ میلادی اپیک گیمز استور

در بازی Bridge Constructor: The Walking Dead گیمر به ساخت مسیرهایی می‌پردازد که شخصیت‌های مجموعه «مرده متحرک» را به مکان امن می‌رسانند. البته که ساخت تله برای واکرها (نام زامبی‌ها در جهان کمیک The Walking Dead) هم یکی از وظایف سپرده‌شده به گیمر بازی Bridge Constructor: The Walking Dead است.

در آن سو بازی Ironcast به‌عنوان یک اثر الهام‌گرفته از علمی‌تخیلی‌های ویکتوریایی و با گیم‌پلی سبک استراتژی نوبتی ساخته شده است. شما تبدیل به یک زن یا مرد بریتانیایی در حوالی سال ۱۸۸۰ میلادی می‌شوید و می‌خواهید دربرابر ربات‌های مکانیکی قدرتمند، از بریتانیا محافظت کنید. هر دو بازی در نوع خود واقعا عجیب به نظر می‌رسند و دقیقا چنین محصولاتی هستند که رایگان شدن می‌تواند تاثیر مثبت قابل توجهی روی تجربه‌ی آن‌ها توسط گیمرهای بیشتر داشته باشد؛ بازیکن‌هایی که شاید پس از تجربه‌ی بازی Bridge Constructor: The Walking Dead و بازی Ironcast به آن‌ها حداقل اندکی علاقه‌مند شوند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده