// جمعه, ۱۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۵

ناتی داگ به دنبال استخدام یک نویسنده باتجربه

باتوجه‌به آگهی استخدام جدید استودیو ناتی‌داگ به نظر می‌رسد که تازه‌ترین پروژه‌ی این تیم هم یک تجربه‌ی داستانی با تمرکز فراوان روی شخصیت‌ها را ارائه خواهد کرد.

استودیو بازی‌سازی ناتی‌داگ که اکنون بیشتر از ۵۰۰ عضو دارد، به‌دنبال گسترش بیشتر تیم خود است. در نتیجه سازنده‌ی بازی The Last of Us، مجموعه آنچارتد و بازی The Last of Us Part II اکنون می‌خواهد یک نویسنده‌ی باتجربه برای کار روی «داستان‌های شخصیت‌محور» استخدام کند؛ تا تبدیل به یکی از تهیه‌کنندگان داستانی این استودیو شود. او باید در خلق قصه‌های پیچیده و کاراکترهای به یاد ماندنی موفق باشد. جالب این‌جا است که ناتی‌داگ مجددا در این آگهی شغلی هم از عبارت «پروژه‌های آتی» استفاده کرد تا همه بدانند که این استودیو بسیار تحسین‌شده‌ی پلی استیشن سونی همزمان مشغول کار روی چند بازی است.

ناتی‌داگ از فرد مورد نظر انتظار دارد که در نوشتن دیالوگ برای گیم‌پلی و کات‌سین‌ها توانمند باشد. البته اصلا عجیب نیست که نیل دراکمن به‌عنوان یکی از دو رئیس ناتی داگ در آگهی شغلی روی «شخصیت‌محور بودن داستان‌ها» تاکید داشته باشد. بالاخره چندین و چند بازی اخیر ناتی داگ که انواع‌واقسام جوایز را بردند، همگی به‌شدت متمرکز روی کاراکترها هستند.

مدتی قبل باتوجه‌به آگهی‌های شغلی همه به یاد آوردند که ناتی‌داگ مشغول انجام کارهای نهایی بخش آنلاین جدید The Last of Us است. این مولتی‌پلیر که از آن به‌عنوان بزرگ‌ترین تجربه‌ی مولتی‌پلیر ساخته‌شده توسط ناتی داگ تا به امروز یاد می‌شود، احتمالا عرضه‌ی کاملا جداگانه هم داشته باشد و برخلاف بخش آنلاین اولین لست آو آس صرفا با نام The Last of Us 2: Factions به بازی The Last of Us Part II نیاید.

جزئیات بی نظیر چهره الی در بازی The Last of Us Part II ناتی داگ در کنار نیتن دریک و سم دریک در بازی آنچارتد

نیل دراکمن، خالق The Last of Us که قدم به قدم به مقام بالاتری در استودیو ناتی داگ رسیده است به‌تازگی گفت که این تیم روی چند پروژه‌ی جالب کار می‌کند. در نتیجه شاید آگهی جدید باعث استخدام یکی از نویسندگان اصلی یکی از آن بازی‌های در حال ساخت شود. او چند سال قبل در پلی استیشن اکسپرینس به طرفدارها گفت که ناتی‌داگ کارهای مختلف انجام خواهد داد و در عین حال هرگز بازی‌های خطی داستان‌گو را رها نخواهد کرد. حالا مطابق آگهی شغلی واضح است که حداقل یکی از پروژه‌های در حال ساخت ناتی داگ، یک بازی داستانی تک‌نفره خواهد بود.

ناتی‌داگ به طرز واضحی قصد گسترش یافتن بیشتر را دارد. چند ماه قبل شان اسکیگ، انیماتور سینماتیک به ناتی داگ بازگشت تا عده‌ای متوجه بشوند که مراحل ساخت یکی از پروژه‌های شرکت حتما به اندازه‌ی قابل توجهی جلو رفته است. چند هفته‌ی قبل هم نشانه‌هایی در اینترنت به چشم خوردند که خبر از پیوستن تیلور کوراساکی، یکی از نویسندگان شناخته‌شده‌ی مجموعه بازی Call of Duty به ناتی داگ می‌دادند.

البته پروژه‌های جدید هرچه که باشند، حداقل فعلا ارتباطی با مجموعه بازی Jak and Daxter ندارند. این نکته مدتی قبل توسط ایوان ولز، یکی از دو رئیس شرکت ناتی داگ تایید شده است. باید صبر کرد و دید که چه زمانی با بازی‌های بعدی ناتی‌داگ مواجه می‌شویم؛ استودیو سازنده‌ی بازی The Last of Us Part II که از آن به‌عنوان رکورددار کسب جوایز «بازی برتر سال» (Game of The Year) یاد می‌کنیم.


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده