// جمعه, ۱۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۱

بازسازی Dead Space در دست ساخت است


رسانه گیمزبیت به‌تازگی اعلام کرده که استودیو موتیو (Motive) در حال ساخت بازسازی Dead Space است.

مدتی است که شایعاتی از بازسازی یا ریبوت سری Dead Space به‌گوش می‌رسد. تابه‌امروز گزارش‌هایی از سوی یوروگیمر و Gematsu منتشر شده که خبر از بازسازی بازی Dead Space می‌دهد. حال رسانه گیمزبیت هم تایید کرده که ریمیک دد اسپیس در دست ساخت است.

در ادامه مشخص شده که استودیو موتیو (Motive Studios) برای توسعه بازسازی Dead Space نگاهی به ریمیک‌های اخیر کپکام برای مجموعه رزیدنت ایول داشته است. ازاین‌رو همانند Resident Evil 2 Remake انتظار می‌رود با بازسازی‌ای طرف باشیم که با حفظ شالوده محصول اصلی، جلوه‌های مدرنی را درکنار المان‌های جدید گیم‌پلی شاهد باشیم.

احتمال می‌رود یکی از دلایلی که الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، ناشر و صاحب امتیاز Dead Space، تصمیم به احیای این سری ترسناک گرفته، بازسازی‌های اخیر کپکام باشد و حال الکترونیک آرتز هم تصمیم گرفته تا مجموعه ترسناک خود را با یک بازسازی، مجددا در اختیار کاربران قرار دهد.

نکته جالب این است که الکترونیک آرتز پس از عدم موفقیت Mirror's Edge Catalyst اعلام کرده بود که کمتر روی بازی‌های تک‌نفره سرمایه‌گذاری خواهد کرد و بیشتر سمت بازی‌های لایو سرویس می‌رود. این درحالی است که به‌دنبال موفقیت بازی Star Wars Jedi: Fallen Order، الکترونیک آرتز یک باردیگر از ایده ساخت بازی‌های تک‌نفره و داستان محور استقبال کرد.

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که الکترونیک آرتز و استودیو موتیو چه محتوایی را برای کاربران سبک ترس درنظر گرفته‌اند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده