// جمعه, ۱۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۱

ویژگی‌های ریمستر ۶ بازی نخست مجموعه فاینال فانتزی

اسکوئر انیکس هر شش بازی نخست سری محبوب و معروف فاینال فانتزی را در قالب Pixel Remaster روی کامپیوتر و گوشی‌های هوشمند قرار می‌دهد.

از آلبوم موسیقی متن مجددا تنظیم‌شده تا بهبود کیفیت بصری، تشکیل‌دهنده‌ی پیشرفت‌های پیکسل ریمستر ۶ بازی نخست مجموعه‌ی فاینال فانتزی هستند. شرکت ژاپنی اسکوئر انیکس می‌خواهد با این پیکسل ریمسترها از بازی Final Fantasy، محصول سال ۱۹۸۷ میلادی تا بازی Final Fantasy VI، محصول سال ۱۹۹۴ میلادی را تحویل گیمرهای کامپیوترهای شخصی، آیفون و اندروید بدهد. البته هر شش بازی مورد بحث همچنان به‌صورت کلی همان ظاهر قدیمی خود را دارند. اما بهبودهای جزئی باعث می‌شود که از برخی جهات بهتر از قبل به نظر برسند. اکنون پیکسل ریمستر هر ۶ فاینال فانتزی نخست را می‌توان در فروشگاه دیجیتالی استیم پیدا کرد.

پیکسل ریمستر فاینال فانتزی های ۱ تا ۶ شرکت اسکوئر انیکس

هرکدام از این بازی‌های ۱۲ یا ۱۸ دلار قیمت خواهد داشت. البته اگر کل کالکشن را با پرداخت ۶۵ دلار بخرید، به هر ۶ بازی دسترسی خواهید داشت. پیکسل ریمستر سه بازی نخست در تاریخ ۲۸ ژوئیه (۶ مرداد) برای اندروید، ویندوز و iOS عرضه می‌شود. اسکوئر انیکس در آینده تاریخ عرضه‌ی پیکسل ریمسترهای بازی Final Fantasy 4، بازی Final Fantasy 5 و بازی Final Fantasy 6 را اعلام خواهد کرد. این سه بازی هم به مانند سه بازی اول مجموعه با پیکسل ریمستر هم به کامپیوترهای شخصی می‌آیند و هم تبدیل به بازی اندروید و بازی آیفون می‌شوند. راستی فعلا باتوجه‌به اطلاعات و تصاویر قرارگرفته در صفحات استیم این نسخه‌ها، برخی از گیمرها به فونت نوشته‌های آن‌ها در گیم‌پلی معترض هستند.

گزینه‌هایی برای نبرد خودکار، رابط کاربری مدرن‌شده و بهبودیافته و موسیقی‌هایی که تحت نظارت خود نوبو اوئه‌ماتسو (آهنگ‌ساز اصلی و قدیمی مجموعه) مجددا تنظیم شدند، همه و همه از جمله پیشرفت‌های نسخه‌های پیکسل ریمستر هستند. حالا باید صبر کرد و دید که آن‌ها چه‌قدر فروش خواهند داشت و بازیکن‌های علاقه‌مند به آثار قدیمی دنیای هنر هشتم چه‌قدر از عرضه‌ی مجدد این ۶ بازی توسط اسکوئر انیکس استقبال خواهند کرد.


منبع Twisted Voxel
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده