نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۰

فعالیت دوباره کانال یوتیوب Dead Space بعد از حدود یک دهه

فعالیت دوباره صفحه‌ی یوتیوب بازی Dead Space بعد از حدود ۱۰ سال، تنور شایعات بازگشت این سری را داغ‌تر کرده است.

مدتی می‌شود که شایعاتی مبنی‌بر ساخت بازی جدید دد اسپیس شنیده می‌شود. حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، درحالی که دنبال‌کنندگان سری Dead Space مشغول گمانه‌زنی پیرامون شایعات بازگشت اثر محبوب خود بودند، کانال یوتیوب این سری بعد از حدود ۱۰ سال دوباره فعالیت کرد و عکس پروفایل خود را تغییر داد. آخرین تصویر پروفایل سری دد اسپیس به بازی Dead Space 3 و فضای برفی آن بازی برمی‌گشت. حالا اما چند روزی می‌شود که تصویر نمایه‌ی کانال یوتیوب دد اسپیس، تصویری از کلاه معروف و نمادین آیزاک کلارک را به‌عنوان عکس پروفایل انتخاب کرده است.

تصویر نمایه جدید یوتیوب دد اسپیس

طبق گمانه‌زنی اشخاص فعال در صنعت بازی مثل جف گراب و اندی رابینسون، تیم EA Motive درحال کار روی یک «بازنگری» از سری دد اسپیس است. برخی از شایعات نیز از انتشار ریمستر سه‌گانه‌ی دد اسپیس (چیزی مثل ریمستر سه‌گانه‌ی مس افکت) خبر می‌دهند. البته که دقایقی پیش و طبق گفته‌ گیمزبیت، نسخه‌ی بازسازی شده‌ از قسمت اول سری دد اسپیس در دست تولید است تا به‌سکوی پرتاب بازگشت این مجموعه تبدیل شود. اگر EA واقعا قصد دارد که سری Dead Space را بازگرداند، هر اتفاقی ممکن است رخ دهد؛ از ریمستر هر ۳ قسمت گرفته تا عرضه‌ی قسمت ۴ یا ریبوت شدن کامل این سری با سبک و سیاقی کاملا جدید (احتمالا با دوربین اول‌شخص).

سال گذشته با پرده‌برداری از بازی جدید خالق مجموعه‌ی دد اسپیس و تیم تازه‌تأسیس او یعنی بازی کالیستو پروتکل (The Callisto Protocol) که دقیقا قرار است در حال‌وهوای Dead Space باشد، دوباره نام سه‌گانه‌ی ترسناک و تحسین‌شده‌ی شرکت EA بر زبان‌ها افتاد. باید صبر کنیم و ببینیم که آیا این شایعات و گمانه‌زنی‌ها، در تاریخ ۲۲ ژوئیه (۳۱ تیر) طی برگزاری رویداد EA Play رنگ واقعیت به‌خود خواهند گرفت یا نه. رویدادی که طبق صحبت‌های جدید EA، در آن از نسل بعدی بازی‌های اول شخص این شرکت درکنار آثار همیشگی آن‌ها مثل Apex Legends و محصولات ورزشی، رونمایی خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده