// پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۲

حجم کم بازی Deathloop روی کنسول پلی استیشن 5

بازی Deathloop محصول استودیو آرکین کمتر از سه ماه دیگر عرضه می‌شود. حالا حجم فایل این بازی روی پلی استیشن 5 مشخص شده که به شکل قابل توجهی کوچک‌تر از انتظارات است.

بازی Deathloop در تاریخ ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) توسط بتسدا برای پلی استیشن 5 و کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود. اما از همین حالا حجم فایل آن روی کنسول PS5 سونی مشخص شده است. پیش از این می‌دانستیم که این ساخته‌ی استودیوهای بازی‌سازی آرکین از قابلیت‌های مختلف روی پلی استیشن 5 همچون ری تریسینگ، لرزش بسیار دقیق دوال‌سنس و مقاومت تریگرهای این دسته پشتیبانی خواهد کرد. اما اکنون مشخص شد که پشتیبانی کنسول از تکنولوژی فشرده‌سازی کراکن هم به احتمال زیاد مدنظر سازندگان بوده است.

طی ماه‌های اخیر بارها دیده‌ایم که یک بازی عرضه‌شده روی پلتفرم‌های مختلف نسل ۹، کمترین حجم را روی پلی استیشن 5 سونی دارد. حتی به‌تازگی شاهد این بودیم که کم بودن نسبی حجم بازی Ratchet & Clank: Rift Apart روی کنسول PS5 عده‌ای را غافلگیر کرد. دث لوپ همچنین شرایطی دارد و ظاهرا حجم قابل نصبی آن روی کنسول PS5 سونی ۱۶.۱ گیگابایت خواهد بود.

بدون شک برای گیمرهایی که نگران پر شدن حافظه‌ی داخلی کنسول PS5 هستند، تلاش حداکثری سازندگان برای استفاده از تکنولوژی‌های موجود به هدف کم کردن حافظه‌ی اشغال‌شده توسط بازی معرکه به نظر می‌رسد. اگر مشتاق تجربه‌ی این شوتر اول‌شخص هستید، حالا می‌دانید که احتمالا نیازی نیست فضای بسیار قابل توجهی از SSD کنسول خود را به آن اختصاص دهید.


منبع Twisted Voxel
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده