// پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۲

آشنایی بیشتر با بخش کوآپ Rainbow Six Extraction در ویدیوی جدید

ویدیو جدیدی از گیم‌پلی بازی Rainbow Six Extraction منتشر شده است که نشان می‌دهد چه موجوداتی انتظار بازیکنان را می‌کشد.

بعد از گذشت چندین ماه انتظار، شایعات و اطلاعات فاش شده درباره بازی Rainbow Six Quarantine، یوبیسافت بالاخره از این بازی با نام رسمی Rainbow Six Extraction رونمایی کرد. در بازی Rainbow Six Extraction، بازیکنان هدایت سربازانی حرفه‌ای و آموزش‌دیده را برعهده خواهند داشت که باید با موجودات فضایی که به زمین حمله کرده‌اند، مبارزه کنند.

سبک بازی Ubisoft’s Rainbow Six Extraction هم اولین نسخه‌ی این مجموعه بازی با این سبک و هم به‌عنوان بازگشتی به فرمول‌های بازی‌های پیشین محسوب می‌شود. این بازی سه بازیکن را با هم متحد می‌کند تا دشمنان را از بین ببرند اما به‌جای تروریست‌ها یا جنایتکاران، دشمنان بازیکنان بیگانگانی هستند که Archaeans نامیده می‌شوند. برای نشان دادن بخش گیم‌پلی کووآپ بازی Rainbow Six Extraction، یوبیسافت لحظات برجسته‌ی گیم‌پلی این بازی را از برنامه دو استریمر NarcolepticNugget و King George همراه‌با مدیر ارتباطات کریس واترز منتشر کرد.

اگرچه شلیک کردن به Archaeans بخشی از مأموریت است اما تیم همچنین باید یک منطقه را برای مدت زمان مشخص اسکن کرده تا موقعیتشان را محکم کنند و دشمنانی را که از راه می‌رسند از بین ببرند. بیگانگان نیز می‌توانند در فرایند اسکن اختلال ایجاد کنند که می‌تواند منجر به لحظات متشنجی شود. بعد از اینکه هر سه بازیکن بیهوش شدند، ما شاهد عملیات نجات برای نفوذ و خارج کردن اپراتور‌های آن‌ها هستیم.

بازی Rainbow Six Extraction در تاریخ ۱۶ سپتامبر (۲۵ شهریور) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی و استادیا عرضه خواهد شد. در ادامه شما می‌توانید ویدیو گیم‌پلی این بازی را تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده