// پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۲

صحبت های سازندگان دیابلو 4 راجع به گرافیک هنری چشم‌نواز بازی

بلیزارد اینترتینمنت حدودا هر سه ماه یک بار به ارائه‌ی اطلاعات جدید راجع به بازی Diablo IV می‌پردازد و این بار سراغ تمرکز روی گرافیک هنری و گرافیک فنی آن رفته است.

اکنون حدودا دو سال از معرفی بازی Diablo IV توسط اکتیویژن بلیزارد می‌گذرد و هنوز نمی‌دانیم که دقیقا چه زمانی باید منتظر عرضه‌ی آن باشیم. اما حداقل دیابلو 4 گرفتار سکوت خبری نشده است و سازندگان به شکل نسبتا منظم با تصاویر، ویدیوها و اطلاعات جدید به استقبال طرفدارها می‌آیند. کارگردان هنری دیابلو 4 می‌گوید که ویدیوهای سینماتیک از پیش خروجی‌گرفته‌شده‌ی بازی Diablo 3 دارای کیفیتی هستند که دیابلو 4 سعی می‌کند در تمامی بخش‌ها با گرافیک فنی و گرافیک هنری خود به آن برسد. اما این بازی فانتزی تاریک جدید بلیزارد اینترتینمنت، کاملا خالی از کات‌سین‌های از قبل آماده‌شده خواهد بود و تمامی لحظات آن به شکل واقعی روی خود پلتفرم مقصد اجرا خواهند شد.

در نتیجه دیگر گیمرها شاهد تفاوت گرافیکی واضح لحظات سینماتیک و گیم‌پلی بازی نیستند و تجربه‌ای یک‌پارچه و چشم‌نواز را مقابل خود می‌بینند. سازندگان توجه زیادی را معطوف به طراحی محیط‌ها، ظاهر شخصیت‌ها و جزئیات دیگر کرده‌اند؛ تا جدیدترین دیابلو از نظر بصری فوق‌العاده به نظر بیاید. راستی باید به یاد داشت که پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی فعلا به‌عنوان تنها پلتفرم‌های مقصد رسمی دیابلو 4 معرفی شده‌اند.

اما باتوجه‌به آن که بازی هنوز عرضه نشده است و هیچ اطلاعات دقیقی راجع به زمان عرضه‌ی آن نداریم، به احتمال بسیار زیاد از همان روز عرضه قرار است نسخه‌های کنسولی باکیفیت‌تر خود را هم روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس تقدیم گیمرها کند. تمامی تصاویر و ویدیوهایی که در این خبر می‌بینیم، متعلق به نسخه‌ی Pre-Alpha دیابلو 4 هستند.

دانلود ویدیو از آپارات

بلیزارد علاوه‌بر پنج تصویر، دو ویدیو هم از وضعیت نسخه‌ی پری-آلفا بازی دیابلو 4 در ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ میلادی را تحویل گیمرها داد. در این ویدیوها می‌بینیم که چگونه شخصیت و زره او جابه‌جا می‌شوند، به محیط واکنش نشان می‌دهند و در مقابل نور چه نوع از رفتار گرافیکی را به نمایش می‌گذارند.

در همین حین توانستیم نگاهی هم به برخی از دشمن‌ها و باس‌ها بیاندازیم که با جزئیات بسیار زیاد طراحی شدند. برای نمونه Blood Bishop (اسقف خون) را می‌بینیم تا فرصت توجه به جزئیات گرافیک هنری و گرافیک فنی دیابلو 4 در طراحی او را داشته باشیم. حالا باید صبر کرد و دید که بلیزارد چه زمانی تصمیم می‌گیرد که سراغ مشخص کردن زمان عرضه‌ی دیابلو 4 برود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده