نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۹

ایکس باکس سری ایکس و اس کنسول های رسمی بازی Battlefield 2042 هستند

استودیوی الکترونیک آرتز و دایس طی بیانیه‌ای ایکس باکس سری ایکس و اس را به‌عنوان کنسول‌های رسمی بازی Battlefield 2042 معرفی کردند.

چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که جدیدترین نسخه از مجموعه بتلفیلد یعنی بازی Battlefield 2042 در دست ساخت قرار دارد. حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش الکترونیک آرتز و دایس طی بیانیه‌ای شرکای رسمی تجاری بازی Battlefield 2042 را معرفی کردند. نکته جالب توجه این است که در میان اسامی همچون انویدیا، Polaris، لاجیتک، WD_Black، نام دو کنسول ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس نیز به چشم می‌خورد. 

این موضوع بدین معنی است که کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت به‌عنوان کنسول رسمی بازی Battlefield 2042 شناخته می‌شوند؛ مسئله‌ای که باعث می‌شود این دو سخت‌افزار به‌عنوان بهترین مکان برای تجربه این بازی معرفی شوند. کاربران ایکس باکس سری ایکس و سری اس احتمالا در آینده زودتر از سایرین به بسته‌های الحاقی دسترسی خواهند داشت یا بازی را با رزولوشن و نرخ فریم بهتری تجربه خواهند کرد. 

تصاویر  رسمی فاش شده از Battlefield 2042

البته نباید فراموش کرد که بازی Battlefield 2042 برخلاف بسیاری از آثار از روز عرضه دردسترس مشترکین سرویس گیم پس قرار نخواهد گرد؛ موضوعی که احتمالا دلیل آن عرضه بازی روی سرویس EA Play پس از عرضه رسمی است. 

شرکت الکرترونیک آرتز قرار است در تاریخ ۳۱ تیرماه (۲۲ ژوئیه) رویداد زنده EA Play را برگزار کند که اطلاعات و جزییات بیشتری از بازی Battlefield 2042 در آن ارایه خواهد شد.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده بازی Battlefield 2042 در تاریخ سی مهر (۲۲ اکتبر) برای پلتفرم‌ پی سی، کنسول‌های نسل هشتم، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | سری اس در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد. 

اگر شما هم از طرفداران بازی‌های شوتر به‌خصوص سری بتلفیلد هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص بازی Battlefield 2042 را با ما و مخاطبان زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده