// چهار شنبه, ۹ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۳

فهرست بازی های ژوئیه 2021 پلی استیشن پلاس

مشترک‌های سرویس پلی استیشن پلاس سونی در ماه ژوئیه‌ی سال ۲۰۲۱ بدون پرداخت هزینه‌ی جداگانه سه بازی ویدیویی را برای همیشه به اکانت خود اضافه می‌کنند.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 اکتیویژن و بازی WWE 2K Battlegrounds شرکت سیبر اینتراکتیو در تاریخ ۶ ژوئیه (۱۵ تیر) در دسترس کاربرهای سرویس پلی استیشن پلاس قرار می‌گیرند. این بازی‌های متعلق به نسل ۸ هم روی پلی استیشن 4 و هم روی پلی استیشن 5 قابل تجربه هستند. در همین تاریخ نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی A Plague Tale: Innocence استودیو Asobo نیز دقیقا در روز عرضه روی پلی استیشن پلاس قرار می‌گیرد؛ تا گیمرهای کنسول PS5 بتوانند آن را تجربه کنند.

مشترک‌های سرویس پلی استیشن پلاس تا ۲ آگست/اوت (۱۱ مرداد) فرصت دارند که این سه بازی Virtua Fighter 5: Ultimate Showdown را به اکانت خود بیافزایند. پس از آن که یک بازی با اشتراک پلاس به اکانت شما اضافه شد، دیگر از فهرست ویدیوگیم‌های شما حذف نمی‌شود و هر زمان که مشترک پلاس باشید می‌توانید آن را تجربه کنید. هزینه‌ی اشتراک سالانه‌ی پلی استیشن پلاس سونی ۵۹.۹۹ دلار است. اگر پلی استیشن پلاس دارید و هنوز بازی Star Wars: Squadrons و بازی Operation Tango را از ماه قبل به اکانت خود اضافه نکرده‌اید، می‌توانید این کار را تا تاریخ ۵ ژوئیه (۱۴ تیر) انجام بدهید.

نسخه‌ی نسل ۹ بازی A Plague Tale: Innocence برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و پلی استیشن 5 عرضه می‌شود. شما می‌توانید آن را روی قدرتمندترین کنسول‌های سونی و مایکروسافت تا به امروز با رزولوشن 4K و فریم‌ریت ۶۰ تجربه کنید تا بیش‌ازپیش آماده‌ی عرضه‌ی دنباله‌ی اثر یعنی بازی A Plague Tale: Requiem در سال ۲۰۲۲ باشید. داستان بازی A Plague Tale: Innocence در فرانسه‌ی قرن ۱۴ میلادی جریان دارد و به یک خواهر و برادر زجرکشیده می‌پردازد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده