// چهار شنبه, ۹ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۵

بتسدا ایده ساخت بازی ایندیانا جونز را سال‌ها پیش به جورج لوکاس داده بود

تاد هاوارد به‌تازگی در مصاحبه گفته ایده ساخت بازی ایندیانا جونز شرکت بتسدا را برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۹ به جورج لوکاس نشان داده بود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تاد هاوارد اخیرا با نشریه‌ی تلگراف مصاحبه‌ای داشته که در آن می‌گوید بازی جدید Indiana Jones شرکت Bethesda را در بیش از یک دهه پیش به جورج لوکاس نشان داده بود. او ضمن اینکه اشاره می‌کند از روند ساخت بازی «به‌شدت هیجان‌زده» است، توضیح می‌دهد: «فکر می‌کنم برای اولین‌بار آن را به جورج لوکاس در سال ۲۰۰۹ نشان داده بودم. از آن زمان تاکنون به‌دنبال راهی هستم تا این بازی را بسازم. فکر می‌کنم استودیوی Machine Games بازی‌های فوق‌العاده‌ای ساخته‌اند. آن‌ها در زمینه‌ی ساخت بازی و داستان‌گویی شگفت‌انگیز عمل می‌کنند.»

هاوارد در ادامه می‌افزاید: «من واقعا از ایندیانا جونز خوشم می‌آید. البته هیچ‌وقت فکرش را نمی‌کردم که روزی فرصت ساخت یک بازی از آن را داشته باشم. در آینده قرار است اخبار بیشتری از بازی ایندیانا جونز بشنوید. ماشین گیمز بهترین تیم برای ساخت این بازی است و فکر می‌کنم آن‌ها دارند یک اثر فوق‌العاده می‌سازند.»

بتسدا برای اولین‌بار در دی‌ماه سال گذشته اعلام کرد که در حال کار روی یک بازی جدید از آی‌پی ایندیانا جونز است و اینکه وظیفه‌ی ساخت آن به استودیوی ماشین گیمز واگذار شده است. این استودیو بیشتر به‌خاطر مجموعه‌ی ریبوت‌شده‌ی Wolfenstein و اسپین‌آف‌های آن مشهور است که تقریبا تمامی آن‌ها بازی‌های باکیفیتی در سبک شوتر اول‌شخص بوده‌اند.

تهیه‌کننده‌ی اجرایی بازی ایندیانا جونز اما خود تاد هاوارد است. بتسدا قبلا گفته بود این بازی قرار است داستان مستقل و جدیدی را از ایندیانا جونز تعریف کند که وقایع آن در دوران اوج کاری این ماجراجوی مشهور جریان دارد. آن‌ها البته اشاره کردند که «بازی هنوز تا رونمایی کامل فاصله دارد.»

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده