// چهار شنبه, ۹ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۷

دنباله Control و یک بازی چندنفره دیگر از آن در دست ساخت است

استودیو رمدی و شرکت ۵۰۵ گیمز به‌تازگی اعلام کرده‌اند که دنباله Control و یک اسپین آف از جهان این بازی در دست توسعه است.

دو سال پیش بود که بازی Control روانه بازار شد و توانست بازخوردهای خوبی را از آن خود کند. این در حالی است شرکت رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment) و شرکت ۵۰۵ گیمز (505 Games)، به‌ترتیب سازنده و ناشر کنترل، اعلام کرده‌اند که دنباله این بازی در دست ساخت است. 

البته جدا از اینکه سازندگان در حال توسعه دنباله بازی Control هستند، روی یک اسپین آف هم تمرکز کرده‌اند که با اسم رمز Condor شناخته می‌شود. Condor درواقع یک بازی چندنفره است که در جهان کنترل جریان دارد. استودیو رمدی اعلام کرده با اینکه روی بازی‌های داستان محور تمرکز کرده است، اما اعضای این استودیو از هواداران بازی‌های چندنفره هم به حساب آمده و می‌خواهند تجربه‌ای را ارائه دهند که در حد و اندازه یک بازی تک‌نفره با کیفیت، بدرخشد. 

مایکل کوسارینن از استودیو رمدی دراین‌باره می‌گوید «Control در درجه اول جهانی برای داستان‌ها، رویدادها و کاراکترهای مختلف است. جهانی که در آن چیزهای غیرطبیعی، عجیب و غیرمنتظره رخ می‌دهد. ما این موارد را با ورود جسی به Oldest House شروع کردیم و موارد بیشتری در انتظار کاربران است و پروژه Condor، بخشی از آن جهان خواهد بود.»

کوسارینن در ادامه صحبت‌های خود افزود «ما متوجه هستیم که در ارتباط با یک تجربه چندنفره، بدبینی وجود دارد، اما من معتقدم که ما می‌توانیم بدون اینکه DNA و هویت واقعی خود در توسعه بازی را به‌خطر بی‌اندازیم، یک تجربه مشترک را خلق کنیم. البته که باید در مورد تکنیک‌ها، ذهنیت و موارد مشابه در توسعه بازی بازنگری‌هایی را انجام دهیم، اما ما آن را به‌ چشم یک چالش هیجان‌انگیز می‌بینیم.»

در انتها مایکل کوسارینن به این مورد اشاره کرد که تیم سازنده هم‌اکنون پیش‌رفت‌های خوبی را انجام داده است و همچنین دنباله بازی Control با یک بودجه بزرگ‌تر نسبت‌به نسخه اول در دست توسعه است. وی دراین‌باره افزود «مدت زمان زیادی طول خواهد کشید تا این پروژه‌ها را نشان دهیم، اما نگران نباشید تجربه‌های دیگری از دل استودیو رمدی خارج خواهد شد که مطمئن هستم عاشق آن‌ها می‌شوید.»

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده