// سه شنبه, ۸ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۷

احتمال انتشار نسخه‌ی Director’s Cut بازی Ghost of Tsushima

باتوجه‌به درجه‌بندی سنی ESRB که به‌تازگی منتشر شده است، ممکن است بازی Ghost of Tsushima: Director’s Cut برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر شود.

طبق جدیدترین اخبار به‌نظر می‌رسد که نسخه گسترش یافته‌ی بازی Ghost of Tsushima یعنی Ghost of Tsushima: Director’s Cut به‌زودی برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر شود. ESRB یا همان نظام رده‌بندی بازی‌های ویدیویی به‌تازگی نسخه‌ی Director’s Cut بازی Ghost of Tsushima را برای هر دو کنسول نسل هشت و ۹ پلی استیشن رتبه‌بندی کرده است و این نشان می‌دهد که سونی می‌تواند در حال آماده‌سازی این نسخه از بازی اکشن ماجراجویی جهان باز استودیو ساکر پانچ باشد. پیش از این شایعه شده بود که نسخه PS5 این بازی در دست ساخت است.

چیزی که قابل‌توجه است این است که در رتبه بندی ESRB برای نسخه‌ی پلی استیشن 4 بازی  گزینه‌ی خریدهای درون بازی ذکر شده است، اما نه برای نسخه‌ی پلی استیشن 5 این بازی. این ممکن است حاکی از وجود گزینه‌ای درون بازی در نسخه پلی استیشن 4 برای ارتقا به نسخه‌ی پلی استیشن 5 باشد.

این تنها شایعه‌ی مربوط‌به بازی Ghost of Tsushima نیست که اخیراً به گوش رسیده است. گزارشی اخیر ادعا کرده است که تیم ساکر پانچ مشغول تولید یک بسته‌ی الحاقی داستانی در قالب یک بازی کاملا جدا و ۵۰ دلاری (Standalone) با عنوان Ghosts of Ikishima است که تا پایان سال عرضه خواهد شد. اگر این خبر واقعی باشد، شاید شاهد وجود این بازی در نسخه‌ی Director’s Cut بازی Ghost of Tsushima همانند عرضه‌ی بازی Marvel’s Spider-Man Remastered همراه‌با نسخه‌ی Miles Morales در سال گذشته باشیم.

این خبر هنوز به‌طور رسمی توسط سونی تأیید نشده است، اما باتوجه‌به شایعاتی که در مورد احتمال برگزاری یک رویداد قریب الوقوع State of Play در تابستان وجود دارد، ممکن است زمان تایید شدن این خبر چندان دور نباشد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده