نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۳

احتمال عرضه نشدن بازی GTA 6 تا سال ۲۰۲۵؛ انتشار اطلاعات جدید

 اطلاعات جدید منتشر و تایید نشده از بازی GTA 6 به جزئیاتی همچون تاریخ احتمالی عرضه، دوره زمانی اتفاقات بازی، پروتاگونیست زن و موارد دیگر اشاره دارد.

تاکنون هیچ تصویر یا تریلری از بازی مورد انتظار GTA VI منتشر نشده است، اما در طول این سال‌ها شایعات و اطلاعات فاش شده‌ی بسیار زیادی درباره این بازی منتشر شده که این جدیدترین مورد از میان آن‌ها محسوب می‌شود. تام هندرسون از اینسایدرهای صنعت بازی که در گذشته اطلاعات موثقی را درباره بازی‌ جدید بتلفیلد فاش کرده بود، حالا جزئیات جدیدی از قسمت ششم سری بازی GTA را منتشر کرده است.

یکی از این موارد، نقش مهم و پر اهمیت شخصیت زن این بازی در میان سایر پروتاگونیست‌های احتمالی GTA 6 است که باعث می‌شود با کارهایی مثل هک کردن و چیزهای دیگر سروکار داشته باشید. ازطرفی گفته می‌شود نقشه‌ی این بازی به بزرگی چیزی که قبلاً تصور می‌شد نخواهد بود، اما هنوز هم مکان‌های بسیار زیادی از جمله خود Vice City را در خود جا می‌دهد.

ازطرفی گفته می‌شود نقشه‌ی بازی درست مثل فورتنایت به‌صورت مداوم تغییر کرده و رفته رفته گسترده‌تر می‌شود. ظاهراً این کار ازطریق انتشار بسته‌های الحاقی و رویدادهایی که ساختار نقشه را دچار تغییر می‌کنند، انجام خواهد شد. از دیگر اطلاعاتی که درباره دوره زمانی دنیای GTA 6 منتشر شده، باید به رخ دادن وقایع این بازی در دنیای امروزی اشاره کرد. بیشتر این موارد، به‌دلیل محبوبیت فوق‌العاده‌ی GTA Online و بازخورد مثبت کاربران نسبت به آن برای این بازی در نظر گرفته شده است.

شخصیت های GTA 5

به‌نظر می‌رسد که این بازی هنوز در مراحل اولیه‌ی روند ساخت قرار داشته و نمی‌توان قبل از سال ۲۰۲۴ یا اواخر ۲۰۲۵ انتظار عرضه آن را داشت. در این خصوص، سلامت روحی و جسمی توسعه‌دهندگان و کارکنان راک استار ملاک قرار گرفته و از هرگونه کرانچ و اعمال فشار مضاعف خودداری خواهد شد. ضمن اینکه به احتمال زیاد، این بازی فقط برای کنسول‌های نسل نهم منتشر می‌شود.

GTA، نامی که سال‌ها است به یکی از بزرگ‌ترین‌های صنعت بازی تبدیل شده و انتشار هر نسخه‌ی جدید از آن طوفانی عظیم به پا می‌کند. مجموعه‌ای که از عرضه‌ی آخرین نسخه‌ی آن یعنی GTA V بیش‌از هفت سال می‌گذرد و با درنظرگرفتن زمان انتشار آن روی کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هم بازی ۶ سالگی خود را پشت‌سر گذاشته، ولی همچنان نام آن در بالاترین بخش‌های جدول فروش بازی‌های آمریکا و اروپا به چشم می‌خورد و بازی‌های مختلف می‌آیند و می‌روند و یکی از معدود آثاری که هرگز قصد ترک کردن جایگاه محبوب خود را ندارد، GTA V است.

باوجود تمامی موارد ذکر شده، باید این اطلاعات نیز در حد یک شایعه در نظر گرفته شده و تا زمان تأیید منابع رسمی منتظر ماند. شما همراهان زومجی چه انتظارات و خواسته‌هایی از GTA 6 دارید؟ پیش‌بینی می‌کنید بازی چه زمانی معرفی شود و چه زمانی به‌دست علاقمندان برسد؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید. 


منبع gamingroute
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده