// یکشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۶

بازی Team Fortress 2 رکورد تعداد بازیکنان همزمان خود را در استیم شکست

بازی قدیمی Team Fortress 2 به‌تازگی توانسته رکورد کاربران همزمان خود را در استیم بشکند.

بازی شوتر چندنفره Team Fortress 2، ساخته‌ی Valve در سال ۲۰۰۷ منتشر شد و بااینکه سال‌ها از عرضه‌اش می‌گذرد، همچنان طرفداران پروپاقرص خود را دارد. حال خبر رسیده که بازیکنان تیم فورترس 2 به‌تازگی به‌حدی رسیده که توانسته با ثبت ۱۵۱۲۵۳ کاربر همزمان در استیم، در این زمینه رکورد بزند. قبلا از این رکورد، رقم ۱۴۷ هزار بازیکن برای بیشترین تعداد کاربر همزمان این بازی ثبت شده بود که رقم جدید از آن حدود ۵ هزار نفر بیشتر است.

از طرفی بازیکنان و طرفداران درباره‌ی اینکه چرا تیم فورترس 2 دوباره به اوج محبوبیت رسیده، گمانه‌زنی می‌کنند. برای مثال، فردی در ساب‌ردیت رسمی بازی می‌نویسد: «احتمالا بین بازیکنان پخش شده که مشکل بات‌های بازی بسیار بهتر شده است. ممکن است بازیکنان قدیمی پس از مدت‌ها دوباره وارد بازی شده‌اند تا ببینند از آخرین باری که بازی را تجربه کرده بودند، وضع آن چقدر بهتر شده است.» البته نظرات مخالفی هم دراین‌میان وجود دارند. کاربر دیگری می‌نویسد: «من که هنوز بات‌ها را با بازیکنان واقعی اشتباه می‌گیرم. مطمئنم که خیلی‌ها مانند من دوباره به بازی برگشته‌اند تا خودشان ببینند این مشکل هنوز هم به قوت خود باقی است.»

Team Fortress 2 تنها بازی آنلاین قدیمی پی سی نیست که در این چندوقت شاهد افزایش قابل‌توجه در آمار بازیکنانش بوده است. شوتر اول‌شخص و تاکتیکی Rainbow Six Siege نیز که ۶ سال پیش عرضه شد، به‌لطف برگزاری رویداد free-to-play و انتشار فصل جدید در اوایل امسال، توانست رکورد بازیکنان همزمانش را در استیم بشکند.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ آیا شما هم جزو بازیکنان فعلی تیم فورترس 2 هستید؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع Games Radar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده