// یکشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۴

احتمال معرفی ریمستر بازی Legacy of Kain: Soul Reaver

براساس شایعه‌ای جدید شاید پیش از پایان یافتن سال جاری میلادی از نسخه‌ی ریمستر بازی Legacy of Kain: Soul Reaver رونمایی می‌شود.

بازی Legacy of Kain: Soul Reaver که توسط استودیو کریستال داینامیکس و استودیو Nixxes Software BV ساخته شد، متعلق به سال ۱۹۹۹ میلادی است. بسیاری از گیمرها کارگردان بازی Legacy of Kain: Soul Reaver را می‌شناسند؛ ایمی هنینگ، سازنده مجموعه بازی آنچارتد. این بازی که فقط برای پلی استیشن، کامپیوترهای شخصی و دریم‌کست عرضه شد، متعلق به Eidos Interactive بود. اکنون اسکوئر انیکس صاحب Eidos و تمام مجموعه‌های آن است. در نتیجه ریمستر بازی Legacy of Kain: Soul Reaver در فرض وجود داشتن باید توسط اسکوئر انیکس معرفی شود.

پادکست XboxEra که گاهی گزارش‌های درستی داشت و اخبار بازی را پیش از انتشار رسمی آن‌ها اعلام کرد، از احتمال بازگشت سری بازی Legacy of Kain با یک ریمستر از بازی Legacy of Kain: Soul Reaver می‌گوید. اکنون حدودا دو دهه از عرضه‌ی یک قسمت اصلی در این مجموعه می‌گذارد و احتمالا بسیاری از گیمرهای امروز اصلا آن را نمی‌شناسند. البته پادکست XboxEra از منبع خود شنیده است که در آینده‌ی نزدیک شاهد ریبوت سری بازی Quake هم خواهیم بود.

هنوز مراسم‌های ویدیوگیمی سال ۲۰۲۱ به پایان نرسیده‌اند و اسکوئر انیکس اگر بخواهد مثلا می‌تواند در شب افتتاحیه گیمزکام 2021 یا در گیم اواردز امسال سراغ معرفی ریمستر بازی Legacy of Kain: Soul Reaver برود یا حتی رویداد اختصاصی خود را برگزار کند. هرچند شاید با توجه تعلق داشتن این محصول به نسل ۵ کنسول‌های بازی، بهتر باشد که به‌جای ریمستر یک ریمیک کامل را ببینیم. در هر حالت از آن‌جایی که طی چند سال اخیر شاهد بازگشت سری بازی‌های قدیمی محبوب به اشکال مختلف بوده‌ایم، مواجهه‌ی دوباره با Legacy of Kain هم دور از انتظار نیست.


منبع Gaming Route
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده